PCOS, Letrozol

@just me heel lang inderdaad!!

@camhay vandaag getest negatief wel een dip in mijn temperatuur vandaag?! Dat zou een innesteling kunnen zijn(hoop ik)? Vanaf wanneer zou ik dan positief moeten testen?
Handig inderdaad dat je dan al test dan weet je wanneer de test weer negatief wordt en hopelijk daarna positief dat het echt zo is! En fijn dat het goed met je gaat!

@zonnestraaltje
Whoehoeeee? dat is idd eem stuk sneller. Veel plezier met babydansjes maken! En succes! Haha nou ik had gisteren weer echt een rot dag. Dus dat libido was van korte duur.? ben benieuwd hoe het de komende dagen gaat. Ik heb vrijdag op cd 10 de 1e meting. Ben benieuwd!

@gebruiker.. hoeveel dpo zit je?

@Camhay, oh nee! Gewoon een stijging van de eisprong! En die zette mooi sterk door. Maar ik ben gestopt met temperaturen nu, wil dat niet meer doen zodra ik zeker ben van de eisprong. Maakt me alleen maar onzeker nu.. is pas 3 dpo ook, dus heb echt nog zeker een week te gaan! Hou er rekening mee dat het best nog even kan duren voor de letrozol effecten helemaal weg zijn? Althans, bij mij duurde dat wel een paar weken voor ik echt verschil voelde. En nieuwe hormonen hebben ook invloed. Heb een beetje geduld met en voor je lijf ?

@Zonnestraaltje, wat goed!! Blij voor je! Aan de slag! ?

Ik moest even kijken @just-me . Dacht huh ik zei toch niks over je temp haha. Dat was zonnestraaltje ??? het gaat soms ook ff door elkaar he haha.

@gebruiker.. ah nou boven de 37 is sws mooi hoor. N dipje wil niet altijd iets zeggen natuuijk..kan aan heel veel dingen liggen. Maar als die morgen bijv of overmorgen weer naar 37.5 terug gaat is het zeker positief ??

Hallo iedereen,
Enige tijd niet actief geweest op dit forum, moet wat inlezen :)
@624 ik kan er van meespreken..Na een ronde 5 mg had ik een positieve echo en hadden we voor de eerste keer een kans. Nu op de lange wachtbank.. Best lastig..
Ik zoek ook telkens naar symtomen van een positief resultaat, maar vrees dat het niets wordt.. Ik begin dan vanalles op te zoeken omtrent innestelingen, eventuele afscheiding, ... maar merk helemaal niets.. 
@Annemar: ook hier is het best wel lastig op het werk, ik denk ook soms na over een andere job, maar gezien de situatie houdt het me ook wat tegen, soms moeilijk om je concentreren he..
Nog mensen in de wachtfase hier? 
Hoe dan ook, hopelijk levert het snel resultaat op bij iedereen van ons! 

@clvkj wat goed om te horen dat 5 mg wel iets deed! Op welke CD dag had je de echo en zag je dat er iets gegroeid was? Heb je na de eisprong nog moeten bloedprikken? 

Spannend hoor, ik duim voor je! Ik start morgen met mijn eerste ronde 5mg!

Terug
Bovenaan