PCOS, Letrozol

@Annemar: we blijven een gelijklopende situatie hebben precies :) Ik duim sowieso mee voor jou.
Ik had op 7 mei mijn laatste 5mg ingenomen en een echo op 12 mei. Er werd geen bloed meer geprikt, maar wel een spuit gezet om de eitjes te doen springen op 14 mei (ik had er 2, maar eentje was iets kleiner). Ik had zo gehoopt dat er toch eentje van de 2 een kansje zou hebben, maar ik vrees er een beetje voor.. En dan begint het natuurlijk terug van voor af aan he. Eigenlijk wel blij dat deze groep er is, zo vinden we toch wel gelijkgezinden die weten wat het is te moeten ondergaan :) 

Hoi,
even nog een vraagje...(misschien best persoonlijk maar ah ja...?)
Wat doet de PCOS met jullie cervixslijm eigenlijk? Bij mij lijkt het alle kanten op te gaan, hoewel ik nu op cyclusdag 52 ben. Ik had bv. Rekbaar slijm op dag 16 al, maar toen is de menstruatie uitgebleven. 
aangezien ik "nieuw" ben vraag ik mij dit af...

@allen helaas zat mun ei er vandaag nog 24 mm was die.. vandaag dus spuit moeten zetten (ze moesten m een uur zoeken bij de apotheek deze kwam dus vanuit Duitsland en het was de vraag of die er wel was?! dus ze maakte het nog even extra spannend voor me ??) kw hierdoor ook nog te laat op mijn werk maaaaar...gelukkig was die er!?Ik trilde zo erg met het zetten dat het echt niet lekker ging, heel onhandig moest die spuit nog overpakken dus bewoog best veel ik voelde t deze keer goed. Ong 2 uur na het prikken was het nog behoorlijk rood om de plaats waar ik m gezet had en begon het heel erg te jeuken. Het was trouwens geen pregnyl maar brevactid of zo iets Iemand meer hier ervaring mee? De bijsluiter is helaas in het Duits?? schiet lekker op haha. Ben net klaar met werken zo nog maar even gezellig maken en dan lekker slapen ???
@clvkj oooohhh maar dan heb je toch een kans?  of lees ik het verkeerd? ?
@annemar succes met de 5 mg hopelijk werkt het en heb je niet teveel last vd bijwerkingen!
@camhay hahaha ? pfff erg joh!! Hopelijk is libido op tijd terug dan ? succes vrijdag hopelijk ook een mooie eicel voor jou!! Duimweermee!!
@just-me spannend hoor!! Succes met de ellendige wachtweken! Duimweermee!
 @mieltje ik weet niet echt een antwoord op jou vraag denk ik.. ik heb het helemaal los gelaten want hier was er ook nooit een pijl op te trekken.. elke keer weer anders het is daardoor ook heel lastig te bepalen of en wanneer je vruchtbaar bent of niet.. ovulatie testen werkte toen bij mij niet ik testte me scheel maar zonder resultaat.. lastig hè?! Al die onzekerheid.. succes meid! 
@edb en Nvlinder jullie ook thnx voor de berichtjes! Had jullie berichtjes even gemist laatst? soms zie ik ze ook pas nadat ik zelf iets getypt heb ? jullie ook veel succes! 

@zonnestraaltje. Oooh wat een gedoe met die spuit. Kan me voorstellen dat je daar dan boos/zenuwachtig zit te wachten. Het zal toch niet mis gaan pffff. Maar meis het zit er weer op!
Goed geklust? Nu afwachten dus! Ik duim.weer mee? ik heb geen ervaring met die prik. Alleen dus ook pregnyl haha. Maar zoals ik lees is het gewoon exact hetzelfde alleen de duitse benaming voor pregnyl.

@mieltje
Ik weet tijdens mijn vruchtbare dagen dat mijn slijm het bekende draderige slijm is en dan is het echt wel opvallend. Merk je vanzelf met afvegen.
Het kan zijn dat je eitje op dag 16 "probeerde" te springen. En dat je daarom dit slijm hebt ervaren. Een follikel kan meermaals een poging doen te springen. Ik heb in cyste rondes zo ongeveer 3 ¹pogingen gehad. Telkens net geen positieve ovulatietest en ook slijm. En dan nam het weer af. Uiteindelijk dus een cyste en werd ik ook ergens rond dag 45 ongesteld. Wil niet zeggen dat dat bij jou ook is natuurlijk.
Krijg jij nou geen echo? Of medicatie om een bloeding op te wekken zodat je door kan?

@Zonnestraaltjeee, bedankt voor je antwoord. Ja, heel erg verwarrend allemaal. Ik snap het volledig dat je het hebt losgelaten. In die fase ben ik nog niet, vrees ik. 
@Camhay, bedankt voor de opheldering! Zal inderdaad zoiets geweest zijn op dag 16, he. Maar nu heb ik al een paar dagen terug gelijkaardige symptomen, vandaar m'n vraag. 
dag 3 van m'n volgende cyclus mag ik starten met clomid 50mg, daarna op dag 10 of 11 krijg ik inderdaad een echo. Ik heb nog geen medicatie ontvangen om een bloeding op te wekken. Maar aangezien m'n cyclus zo lang duurt, zal dat geen probleem zijn om die te krijgen als ik bel naar de dokter. 
alleen stel ik dat nu even uit om te doen, omdat ik dacht/hoopte dat de bloeding natuurlijk ging komen. En nu ook omdat ik hoopte dat m'n ovulatie alsnog ging komen... valse hoop misschien? 

maar ik kan er wel vanuit gaan als m'n lichaam "pogingen" doet, dat de clomid het extra duwtje kan zijn dat ik nodig heb. ? (wat positief is, niet?)

@Mieltje, wat Camhay zegt. Ik heb ook vruchtbaar slijm ervaren op momenten dat m’n ei niet daadwerkelijk sprong. Maar heb het nu ook met de medicatie op mijn meest vruchtbare dag (wel korter, echt Max 1,5 dag) Je lijf reageert op de hormonen en dit kan dus ook als je lichaam een poging waagt maar het niet door zet.. wat bij pcos natuurlijk nog al eens voorkomt ? verwarrend wel!

@Zonnestraaltje, Ooh wat een verhaal weer! Lekker die stress ?? Fijn dat je hem nu wel gezet hebt, wel vervelend dat het wat zeer deed! Gelukkig trekt dat ook weer weg! Ik duim voor je!

@ClvKj, wat fijn dat je een kans hebt en de 5 mg nu aansloeg! Ik duim ook voor jou!

@Hier, ik ga redelijk. Merk nu dat het me weer meer bezig begint te houden. Maar de bijwerkingen vallen me erg mee deze ronde! Voel wel het eea maar het is goed te doen! Ik hoop vooral dat mijn luteale fase nu langer blijft dan 10 dagen, want ik heb al 2 dagen af en aan krampjes en steken in mijn borst ? Tot nu toe betekent dit altijd naderende menstruatie, maar ik zit pas ergens rond 5 dpo. Dus dat kan bijna niet, ik denk dat de hormonen er iets mee te maken hebben ? Succes voor iedereen op het wacht bankje!

@mieltje, die vraag houdt me idd ook bezig .. ik begin dan van alles te lezen daarover wat zou kunnen wijzen op een zwangerschap, maar herken deze niet.. ik ben nu al verdrietig en weet nog niet eens of het al dan niet prijs is .. om gek van te worden .. herkenbaar bij andere ook? 

@zonnestraaltje: wat een stressverhaal.. gelukkig ook een kans bij jullie!

ik heb het goed voor dat just-me & camhay ook in de wacht zitten? Of mis ik er nog een paar? Ik duim mee voor iedereen !! ;)

@mieltje snap dat je het nog niet los kunt laten hoor! Ik in het begin ook niet maar het leverde me nog meer onzekerheid en stress op na een tijd. Nu met de medicatie merk ik wel aan mijn lijf dat het klopt met wat te zien is op de echos ook.. dus dat is wel fijner!
@ clvkj heeeeel herkenbaar!! Om gek van te worden vind ik altijd.. ik heb enorme test drang altijd ook al weet ik dat het geen zin heeft om te vroeg te testen.. ? en dan ga ik maar weer kijken naar de symptomen die ik heb alles voel je dan in je lijf maar je weet het niet vind de wachtweken het meest stress vol en dan met name de onzekerheid het wachten... Vind dat persoonlijk nog lastiger dan dat ze zeggen dat er een ronde niks gegroeid is ?? 
@just-me lastig hoor! Je voelt dan ook echt alles in je lijf maar je weet het niet en je kunt er zo weinig aan doen alleen afwachten en afleiding zoeken..(wat haast niet te doen is dan ?)pfff hopelijk snel meer duidelijkheid! Succes meid! 

Terug
Bovenaan