PCOS, Letrozol

Je ziet bij mij trouwens nog steeds precies de injectie plaats en het is er rondom behoorlijk rood en het jeukt nog steeds ? morgen anders toch nog maar even bellen? Best irritant?

@zonnestraaltje: ik had ook een soort spuit, rare draaiknop enzo dus hier zet een thuisverpleegster dat ?ik meen me wel iets te herinneren van de mogelijkheid dat het wat rood ziet, ik zou idd ook even bellen, misschien was het niet het ideale merk voor jou? Ik ken er natuurlijk niets van, maar wat een extra vorm van stress is, kunnen we sowieso allemaal missen in dit proces ;)

Nee ik zit nog niet in de wachtweken. Heb vandaag mijn 1e FM na een week spuiten dus ben heee benieuwd daalijk? heb wel buik -en rugpijn beat heftig dus ik vind dat wel gek?
Had jij dat ook toevallig @just-me? Voelt gewoon anders dan normaal iig.

@Camhay, dat had ik niet zo, wel de eerste paar dagen veel steken. Maar dat zakte weg. Ik merk dat ik sowieso een van de vrouwen ben die nauwelijks iets voelt van ovulatie. Heel veel succes vandaag! Ik duim voor goed nieuws!

Hee ladies, 
Spannend allemaal weer! 
@camhay hoe was de FM? Goed nieuws? :)
En @zonnestraaltje hoe gaat het bij jou? Heb je nog gebeld vandaag?
Had weer even heel wat terug te lezen! Erg herkenbaar ook van het lagere libido. Hier moet ik mezelf er soms ook echt toezetten, terwijl dit normaal echt geen probleem was. Als de stemming er eenmaal is, is er niks aan de hand. Maar de zin/puf is soms ver te zoeken. 
@Hier ook alles goed. Ik had verwacht dat ik zaterdag of zondag mijn eisprong zou hebben. Nu dacht ik, dan begin ik woensdag met testen en kan het mooi oplopen. Maar ik had woensdag een best duidelijke streep, die eigenlijk gisteren en vandaag is afgenomen. Ik denk dan dus ook dat ik gisteren of vandaag mijn eisprong al heb. Heel apart, elke keer was ik toch strikt op dag 18. Nu heb ik het zondag en woensdag wel gezellig gemaakt. En vanavond nog maar een keer voor de zekerheid. Ik hoop dat het genoeg was en toch nog goed getimed is. Daarna weer de wachtweken in. 
Heb maandag een belafspraak met de gynaecoloog om weer even te bespreken hoe het gaat.

meting was oke hoor! 1 links van 11 mm en 1 rechts van 10 mm. Dinsdag weer terug en dan hopelijk de ovtirelle zetten. Ik hoop day ze stiekem.gewoon beide lekker doorgroeien. Nu doorspuiten met de 50eh. En zondag ga ik ff heerlijk naar Intens festival ?? ff 1 dagje gewoon lekker los. Gelukkig zit ik nog voor de eisprong dus wat dat betreft is het wel een fijne gedachte.

Succes jij met wachten weer dan edb! ? we gaan weer duimen!

Hey, ik ben net klaar met 2e ronde letrozol (5mg). Bij de 1e ronde groeide links niet verder dan 13/14mm. Nu deze 2e ronde groeide er rechts iets uit tot 15 mm maar groeit helaas niet verder.  Ik kan nu doorgaan met de 7,5 mg. Al vraag ik me af, is het ook goed om een maandje even te stoppen met letrozol en af te wachten hoe mijn lichaam reageert? Ik ben nu direct door gegaan met de 5mg maar is een pauze voor de 7,5 een goed idee?

Hey Helena. Vervelend dat het niet zijn werk heeft gedaan tot nu toe.
De keuze voor een pauze is natuurlijk heel persoonlijk. Voor de medicatie zal het niet uitmaken. Bij mij deed 2.5 mg niks. En 3x op rij 5 mg wel na de overstap (zonder pauzes).
Nu ook direct doorgegaan op injecties maar meer ivm de bijwerkingen die ik van letrozol kreeg. Dit is voor mij ronde 16 en ik merk wel dat het heeft opgebroken. Ik kon alleen niet stoppen omdat ik wist dat ik zonder hulp sws niet zwanger zou raken en het dan als verloren ronde zie.

Heb je pcos of wat is de reden van de letrozol?
Succes iig! Hopelijk gaat het toch nog iets opleveren voor jou. ?

Terug
Bovenaan