PCOS, Letrozol

@Zonnestraaltje, wat lief dat je het vraagt! Ja het gaat eigenlijk wel ok. Deze ronde verloopt vrij rustig en niet al te veel bijwerkingen. Gewoon de ‘gewone’ hormoon dingetjes zeg maar haha ?! Ik zit nu op 10 dpo als het goed is. Dus mocht het vanaf nu doorkomen, is er niet zoveel aan de hand. Dus die stress zakt nu gelukkig! De krampen komen en gaan, dus ik heb wel dat af en toe een sprint trek naar de wc omdat ik denk: “oh oh, here we go!” Maar nog niets. Al met al ben ik best opgelucht, dat het dus ook anders kan! En valt me deze ronde niet tegen ? Hoe gaat het nu met jou? Nog last van je injectie plek? Heb jij last van bijwerkingen?

@just me ow wat goed om te lezen!! Fijn!!
Nou vorige week was dus echt drama hier..maar denk dus ook echt nog van de letro.. en die pregnyl was dus ook geen pretje voelde me al verschikkelijk en toen moest ik die spuit nog zetten ?maar goed.. nu gaat het wel weer gelukkig!  Heb best wat krampen gehad meer dan anders moet ik zeggen en de jeuk en roodheid hielt na 2 dagen op..kon verder geen kwaad zeiden ze, (had dit keer gelukkig geen opgezwollen ogen en lippen en andere gekke verschijnselen dus dat scheelt! ??Ben heel benieuwd nu 6 dpo maar ben er nu ook wel rustig onder op het moment, ik merk dat ik nu al 3 dagen niet gehuild heb en me weer n beetje mezelf voel? maar weet niet hoe dat volgende week is natuurlijk ???

Oeei jij loopt wat verder voor op mij dus zonnestraaltje... fijn dat je pregnyl iig zijn werk zonder de allergische reacties heeft gedaan haha! Ik duim.weer mee ?

Met mij gaat het goed. Ik had gisteren een echo en er zit 1 follikel van 17.5 mm en slijmvlies was 6.2 mm. Moest gisteren nog doorspuiten met gonalF voor de laatste groeispurt. En vanavond rond 17 uur gaan we de Ovitrelle zetten? dan de komende 2 dagen aan de klus (en denk vrijdagochtend ff een vluggertje rondom eisprongtijd). En dan kan ik ook weer de wachtbank op.

Ben heel benieuwd hoe de ovitrelle gaat zijn bij me. Pregnyl reageerde ik best emo op maar ging bij mn zoontje wel redelijk oke. Ovitrelle is wel een wat hogere dosis zag ik?? ik ga volgende week op minivakantie dus hopelijk niet teveel last haha.

@Zonnestraaltje, wat fijn dat er geen allergische reactie was ?? Pittig zijn die periodes he.. alles op z’n kop door medicatie en hormonen… Daar kun je echt last van hebben. Hopelijk blijft het nu rustiger en kun je even bijkomen! En vooral dat de pregnyl z’n werk doet!

Hier is helaas mijn menstruatie in aantocht.. Even balen; maar wel blij met deze ronde! Zoveel positiever dan de vorige! Dus ik ga volgende week heerlijk een massage halen en weer door een volgende ronde ??

Hey dames!
Ook ik heb PCOS en neem nu de Letrozole in voor een zwangerschap.
ik heb 10 maanden lang geen menstruatie gehad door PCOS en lukte zwanger worden logischerwijze niet.
Vorige maand begonnen met Letrozole. Op dag 14 had ik een echo met 18 mm eitje. Baarmoederslijmvlies was ook dik in orde zoals het moest zijn. Vandaag ben ik ondertussen 3 (dag 31) dagen overtijd. Heb wel al een testje gedaan, maar negatief... Waarom zou het kunnen zijn dat mijn menstruatie weer uitblijft? Nog blijven wachten voor een nieuwe zwangerschapstest? Ik wil mezelf ook geen hoop geven, maar heb wel heel veel schrik dat mijn menstruatie weer zal uitblijven. Of moet de menstruatie normaal gezien komen bij gebruik van letrozole en na een gezond, maar niet bevrucht eitje? 

alvast bedankt voor de reacties.

Hi gebruiker!

Wanneer heb je je eisprong gehad? En heb je ovitrelle/pregnyl gespoten of moest je zelf je eisprong meten met ovulatietesten of progesteron afname?

Als je zeker een eisprong hebt gehad dan wordt je sowieso ongesteld. Belangrijk is alleen even om te weten wanneer je deze had.

@allen ik heb om 17 uur de ovitrelle gezet. Ging super makkelijk en pijnloos. Dus wij gaan officieel aan de klus :)

@Gebruiker267; zoals Camhay ook vraagt, weet je wanneer je eisprong geweest is? Een eitje kan op Letrozol ook gemakkelijk groot groeien, dus bv 25 mm is niet gek! (Dit gebeurde bij mij bijna elke ronde, vanaf 18 mm had ik nog wel een dag of 3 of 4 te gaan) Het zou dan misschien ook kunnen dat je dus je eisprong pas een paar dagen na die echo had om deze reden? En je misschien minder ver bent dan je nu vermoed? Als je zeker weet dat je eisprong geweest is, komt je menstruatie inderdaad sowieso wel door. Mocht je je zorgen maken, bel dan even met je ziekenhuis?

Terug
Bovenaan