hoi,
ondertussen lees ik ook nog even mee. Ik wens iedereen succes! ?
even een update (ook misschien beetje afschrijven)
gisteren was het dag 58 in m'n cyclus. Dus ik heb toch besloten om m'n gyneacologe te bellen. Heb haar kort uitgelegd dat ik met clomid wil beginnen, maar m'n bloeding komt niet. Alleen, ik denk inmiddels ook dat ik alsnog een ovulatie heb gehad. Ik had rekbaarder slijm en m'n borsten zijn voller en gevoeliger. Ook ja, we hebben het sowieso gezellig gemaakt want m'n libido was best hoog eind vorige week/begin deze week... ? (wat ook een signaal is volgens mij hoor)
heb ik goed aan gedaan om te bellen want morgen mag ik na m'n werk langsgaan voor een echo en een bloedafname. "Om te zien waar je nu staat met je cyclus" zei ze. Dus ja, vindt ik wel best prima. Ik ben benieuwd en hoop dat de dag snel voorbij is. Ik denk, is er een ovulatie geweest: prima, is misschien kans dat ik zwanger ben. Is er geen geweest: eigenlijk ook wel oke. Kan ze medicatie geven om een bloeding op te wekken en kan ik eindelijk met clomid starten.
nu heb ik wel al zoiets van... dit proces is zo dubbel, he. Zonder "hulp" is het altijd zoeken en verwarrend (zoals nu). Maar met clomid is het ziekenhuizen, echo's,...
maar goed, op naar morgen. En dan zien we wel!