PCOS, Letrozol

Klopt idd Mieltje.
Aan je progesteron kun je dan weer zien of je een eisprong zou hebben gehad. Hier houden ze 25 aan voor minimale waarde van een goede sprong. Als dat laag is dan zal er geen eisprong zijn geweest.
Fijn dat ze het nu gaan opwekken, dan kan je iig door! Succes!

Dag meiden, ik ben mijn kasten op aan het ruimen en kom de hele voorraad ovulatietesten tegen.. Had deze flink ingeslagen ? Misschien kan ik er iemand blij mee maken? Loopt toch flink in de papieren als je een tijdje bezig bent! Heb nog zo’n 40x sensitest en 20x action + nog enkele zwangerschapstesten. Ik hoef er niks voor, alleen de verzendkosten! Zou het zonde vinden als ze over de datum gaan. Zijn tot begin 2024 houdbaar en ik weet niet of wij nog ooit voor een tweede zullen gaan!

@Smus, haha kasten ruimen, altijd goed! Hoe gaat het met jou? Ik ben voorzien, en ik gebruik ze niet veel meer sinds de Gonal! Hoop dat je lekker aan het genieten bent ?

Het is stilletjes hier de laatste tijd ? Hopelijk is dat een goed teken en komt iedereen de dagen goed door? Bij ons gaat het best ok, weer een nieuwe ronde Gonal en vrijdag controle ??ik merk vooral dat ik vermoeider ben op de Gonal, maar verder heb ik heel weinig last! Dus dat is echt fijn!
Helaas kregen we wel heel verdrietig nieuws in de familie.. een van de nichtjes van mijn vrouw, haar zwangerschap verloopt niet goed. Ze is nu 21 weken en gaat haar kindje verliezen… We zijn er al twee dagen een beetje stil van hier.. Wat moet dat onwijs moeilijk zijn ? En ook iets wat je toch aan het denken zet… En wat een contrast in een familie, een zwangerschap die misgaat, een wat gecompliceerde zwangerschap van een tweeling (die gelukkig heel goed gaat!) en een enorme wens bij ons die nog niet in vervulling gaat.. Ook al is het dan mijn schoonfamilie, het blijft bijzonder hoe iedereen er dan gewoon voor elkaar is. Anyway.. sorry als het een gevoelig onderwerp is ? vond het fijn om het even van me af te kunnen schrijven...

Ochja ik heb er ook niks aan! Stom.. werkt voor mij ook niet meer met de gonal ??? ben er nog niet aan gewend haha.

@just-me... toch niet waar je het vaker over hebt? En je laatst nog op visite was?
Wat erg zeg ?‍?

Hi lieve meiden,

Net terug van de echo CD15 en nog steeds niets gegroeid. Waar de ene gyn op CD10 zei dat als er op CD15 niets was gegroeid we over moesten op 7,5 zei de gyn vanochtend dat ze dat nog te vroeg vond. Erg frustrerend want wr was nog helemaal niets te zien en nu moet ik donderdagmiddag weerkomen terwijl ik dan lekker weg zou gaan op vakantie…. Ik kan de reden niet goed noemen maar ben zo boos en verdrietig tegelijkertijd… Niet alleen omdat het niet werkt, maar ook omdat ik het gevoel heb dat het mijn leven aan het beheersen is en ik dat niet wil..

@Anne, ik herken je gevoel helemaal. En in zekere zin wordt je ook een beetje geleefd… De boosheid is normaal denk ik, want het is ook niet leuk allemaal.. Het kan verwarrend zijn als er verschillende plannen worden getrokken. Maar het blijft wel jouw lijf. Geef het aan als het je teveel wordt, of als je iets niet begrijpt. Helaas moeten we soms een keuze maken waarin we onze grote wens voor ogen moeten houden. En zeker als het even tegen zit is dat extra moeilijk! Hou vol ❤️

Terug
Bovenaan