@Smus, haha kasten ruimen, altijd goed! Hoe gaat het met jou? Ik ben voorzien, en ik gebruik ze niet veel meer sinds de Gonal! Hoop dat je lekker aan het genieten bent ?
Het is stilletjes hier de laatste tijd ? Hopelijk is dat een goed teken en komt iedereen de dagen goed door? Bij ons gaat het best ok, weer een nieuwe ronde Gonal en vrijdag controle ??ik merk vooral dat ik vermoeider ben op de Gonal, maar verder heb ik heel weinig last! Dus dat is echt fijn!
Helaas kregen we wel heel verdrietig nieuws in de familie.. een van de nichtjes van mijn vrouw, haar zwangerschap verloopt niet goed. Ze is nu 21 weken en gaat haar kindje verliezen… We zijn er al twee dagen een beetje stil van hier.. Wat moet dat onwijs moeilijk zijn ? En ook iets wat je toch aan het denken zet… En wat een contrast in een familie, een zwangerschap die misgaat, een wat gecompliceerde zwangerschap van een tweeling (die gelukkig heel goed gaat!) en een enorme wens bij ons die nog niet in vervulling gaat.. Ook al is het dan mijn schoonfamilie, het blijft bijzonder hoe iedereen er dan gewoon voor elkaar is. Anyway.. sorry als het een gevoelig onderwerp is ? vond het fijn om het even van me af te kunnen schrijven...