PCOS, Letrozol

@annemarmor oh wat enorm.klote :(
Dikke knuffel! Zo jammer dat het niet gewoon gelijk zijn werk doet. Wat hebben ze nu gemeten? Of zat er echt gewoon niks?
Rot dat je daar je vakantie dan voor moet uitstellen... heel erg balen.

@just-me. Aah oke ja hoe dan ook is het heel erg verdrietig. Ik besef me bij die verhalen maar al te goed dat we aan het begin staan van nog een hele lange weg. Eerst het zwanger worden en dan ook nog blijven.en een gezond kindje ter wereld zetten. Het is en blijft echt een spannende weg
Kan me niet voorstellen hoe ik me zou voelen met zo een termijn en dat nieuws. Echt verschrikkelijk zeg

Heeey!
Toch nog wel ongesteld geweest, maar wel met 4-5 dagen overtijd. Denk dat ik te zenuwachtig of gestressed was. Ze hebben vanuit het ziekenhuis gezegd dat men ook psychologisch de menstruatie kan uitstellen... ?
En trouwens, ik krijg geen ovitrelle of pregnyl gespoten.  (Ik doe het met de ovulatietesten).
Op naar de volgende afspraak en ronde ??‍♀️

Met mij is alles goed hoor! Mijn buik begint nu langzaam een beetje te groeien en mijn broeken beginnen dus te strak te zitten! Vanochtend schrok ik voor het eerst van het gewicht op de weegschaal ? Dat vind ik toch wel een dingetje hoor!

@ just me: wat afschuwelijk zeg! Zo zie je maar dat het echt een wondertje is.. Zwanger raken en een gezond kind ter wereld brengen. Heel naar dit nieuws. Gun je niemand!

@ Camhay: oké, prima! Nu moet je natuurlijk spuiten voor een eisprong, dus heb je wat minder aan die testen!

@ Anne; bij mij deden de eerste 3 rondes clomid niks.. moest iedere keer van cd10 tm 21 komen.. heel frustrerend en ik had al na de eerste controle op de laagste dosis het gevoel dat het hem niet ging worden! Ik moest echt alle 3 de doseringen volledig doorlopen voordat ik door mocht, want “het kan ook op cd21 nog”. Pfff zo frustrerend. Hou je eraan vast dat er in ieder geval wat gedaan wordt en dat ze uiteindelijk echt wel iets vinden waardoor ze de boel aan de praat krijgen! Tot die tijd gewoon lekker van je af schrijven..

Ik hoor het wel als ik er iemand anders blij mee kan maken!

Ja en ovulatietesten slaan sowieso positief uit door de ovitrelle.. ?? ff niet aan gedacht. Wel lief van jou dat je ze wil weggeven! Fijn dat het goed met je gaat en.de frummel natuurlijk?

Hee dames,
Goed om te horen dat het goed gaat bij jullie!
@just-me wat verschrikkelijk zeg. Dat gun je echt niemand. Het is en blijft toch echt een wonder hé om een gezond kindje op de wereld te zetten.
@smus fijn om te lezen dat alles goed gaat. Lief van die testen, maar heb er zelf ook nog genoeg liggen haha!
Hoe ver zijn jullie allemaal in de ronde en hoe gaat het?
@Hier ik kreeg vandaag weer wat krampjes dus verwacht deze week ongesteld te worden. Het gaat met ups en downs. Ik ben vorige week naar de huisarts geweest en doorverwezen naar een psycholoog. Hopelijk kan ik daar wat kwijt en kan zij mij handvaten geven om wat lekkerder in mijn vel te zitten. Ik ben iets minder actief, maar lees nog wel mee. 
Mocht ik ongesteld worden ga ik er volgende ronde gewoon echt positief weer in. Inmiddels ronde 6, waarvan 5 zijn werk hebben gedaan. Toch wel even wat anders dan ik van tevoren had gedacht, maar komt vast helemaal goed!

@just-me oooow wat verschrikkelijk! Dat gun je echt niemand! Zet je zeker aan het denken ja!! Jeetje wat heftig! 
@annemar hier wachten ze ook echt tot Cd 18. De keer voor deze ronde ook niks te zien en op dag 18 ineens wel waardoor we toch nog onverwachts ineens een kans hadden!! T is een heel heftig traject en ja het beheerst weldegelijk je leven vindt ik! Maar denk aan waar je het voor doet, kan zeggen uit ervaring het is cliché maar als het allemaal goed mag gaan is het alles waard!! Heel veel succes met alles! ?
@edb goed van je dat je met iemand gaat praten! Ik doe het zelf ook voortaan, ben nog wel opzoek naar iets meer.. ben nu bij de praktijk ondersteuner maar die weet niet echt van dit soort trajecten af is meer mijn verhaal doen en weer gaan dus schiet er nu niet zoveel mee op vind ik zelf.. goed dat je nog steeds positief bent! En ook mooi dat het toch wel z'n werk doet bij je! Hou vol! ?
@camhay hoeveel dpo zat jij nu? Wanneer mag je testen? Dacht dat wij redelijk gelijk liepen? Spannend weer! ?
@hier vriendin van mij is bevallen met 25 weken, zet je zeker ook aan het denken! Alles is onzeker! We weten niet of en hoe hij door deze periode komt..  Afwachten.. het houd je zo bezig! 
Verder heb ik nog steeds niet getest 13dpo nu.. ??

Oeps, ik heb wel even wat bij te lezen! 
@anne: wat frustrerend dat er nog steeds niks is gebeurd en wat rot dat je steeds terug moet. Lukt dat een beetje met werk? Ik zou echt compleetin de stress raken als ik steedsweer iets moet verzinnen waarom ik weg ben.. 
@edb fijn dat je meteen psycholoog kunt gaan praten. Ik kan me voorstellen dat dat wel een opluchting kan zijn. 
@smus wat heeerlijk! Geniet van je zwangerschap. Misschien dat ik de testen wel wil overnemen! 
@just-me jeetje.. ik ben er ook stil van. Zoveel leed in de familie.. een hartje voor iedereen daar! ❤️
@hier lijken de dagen voorbij te kruiiipen. Vandaag over een maand eindelijk ons eerste (digitale..) gesprek in het zkh. Weinig verwachtingen van, maar toch spannend.
even een vraagje... Ik ben deze maand voor het eerst aan het temperaturen, maar vliegt die temperatuur ook steeds omhoog als je ei probeert te springen? Net als bij die ovulatietesten? Ik slik nog geen medicatie oid. 

@Smus, fijn dat alles goed gaat! Moet toch wel bijzonder zijn; als je buik begint te groeien! Hoever ben je nu ook alweer? En zeker… het is echt een wonder! En al helemaal dat het ook zo ontzettend vaak goed gaat! Gelukkig maar ?❤️

@Zonnestraaltje, spannend! Heb je er een goed gevoel bij? En dan ook al zo’n verhaal… Heftig hè… Gek, want ik ben zo bezig met het zwanger worden dat ik gewoon niet altijd stil sta bij het feit dat je nog 9 maanden te gaan hebt waarin er nog zoveel goed moet gaan voordat je je kindje in je armen kunt sluiten… Dan zet zoiets je wel weer even aan het denken ja. Het blijft bijzonder ❤️

@EDB, wat goed dat je dat gedaan hebt.. Praten helpt mij ook enorm, ook om wat nieuwe inzichten te krijgen. Het is echt wel een pittig proces dat veel van je vraagt he? Sterk dat je weer zo de volgende ronde in gaat! Positief blijven is soms zo moeilijk, maar ook zo belangrijk denk ik…

@Vlinder, Ehm niet dat ik weet… althans, bij mij gebeurd dat niet! Hoop dat de tijd snel gaat en jullie dan goed geholpen worden!

Terug
Bovenaan