@Nvlinder wat jij zegt wat werk betreft het is ook erg stress vol vind ik.. ben pas te laat gekomen omdat ik om 14.45 nog in het ziekenhuis zat omdat ik die spuit moest zetten die ze lang hadden moeten zoeken.. ik moest om 15.00 uur beginnen eigenlijk maar kwam pas 15.45 binnen uiteindelijk meteen na die spuit ook door naar mijn werk en voelde me zo ellendig! Kwam huilend binnen.. (had natuurlijk wel gebeld dat ik later was maar toch zit je te stressen en voelt het niet fijn) ik vind het maken van afspraken ook heel lastig hoor.. ooit moet ik om 15 uur beginnen maar kan het niet anders dan net rond dat tijdstip of dag later maarja dat wil je ook niet ? mijn baas weet er wel van maar niet al mijn collega's ga je zo iets vertellen dus dat is wel heel lastig. En de bijwerkingen heb er zoveel last van, merk dat ik mezelf gewoon niet ben soms, misselijk, opvliegers, buikkrampen, veel huilen ook om niks (waar ik normaal nooit om zou huilen)..
Of als je net een echo hebt gehad maar er weer niks te zien is en dan meteen moet werken pfff vind dat pittig altijd!Iemand meer hier ervaring mee of hoe gaan jullie hiermee om wat werk betreft?
En antwoord op je vraag van het tempen heb ik niet want ik ben 1 van de weinige hier denk ik die niet tempt.. ik vergeet het en ben er gewoon bar slecht in om het concequent te doen daarnaast heb ik om de dag echo's dus dan zeggen ze ook precies hoe of wat als dat niet was zou ik het ook doen hoor ?