PCOS, Letrozol

Wat een heftige verhalen zeg.

@zonnestraaltje ik nu pas 4 dpo! Vorige week woensdag de ovitrelle gezet. Dus ik heb nog even te gaan. Haha. Hoe voel jij je?

@allemaal: bedankt voor al jullie lieve en opbeurende berichten! Het geeft veel steun, gisteren was een baaldag en was Netflix mijn grootste vriend. Vandaag is een nieuwe dag, we gaan er weer vol goede moed tegen aan!

Hoi allemaal, daar ben ik weer ronde 3 met letrozol. Vandaag dag 10 van mijn cyclus dus weer voor een echo. Er was helaas nog niets te zien terwijl de vorige keren je wel al een follikel(s) zag van rond de 10. Kan het zo zijn dat letrozol steeds minder gaat werken of? Ik moet nu vrijdag weer voor een echo hopelijk is er dan wat te zien.

@tulpje, bij mij deed 2.5 mg niet voldoende meer na 2 rondes. Ik zat over de 35 dagen cyclus en kreeg geen goede eisprong meer. Toen met 5 mg werkte het weer wel. Dus je hoort wel vaker dat het idd opeens niet meer voldoende werkt en je dan moet ophogen.
Hopelijk js er vrijdag toch ineens iets te zien!

@vlinder: je mag je ze hebben hoor! Ik weet alleen niet hoe ik privé contact met je op kan nemen via deze site?

@just-me: zit nu op 16+4!

@just-me klopt idd.. gelukkig gaat het vaker wel gewoon goed.. maar als je net die gene bent pfff verschikkelijk!
Ik voel echt werkelijk niks.. vanmorgen toch getest.. kon het niet meer laten.. maar echt z'n minimale tuurlijn waar je haast 3 brillen voor op moet zetten om het te zien ? denk dus niet dat ik zwanger ben.. heb nu ineens ook gevoelige borsten en wat buikkrampen dus denk dat mijn menstruatie door gaat komen ? ga vrijdag als het niet is sowiezo opnieuw testen, maar ben er dus bang voor.. maar toch bij mijn dochtertje voelde ik ook echt werkelijk niks, ik kon ook niet geloven toen het wel zo was heel gek.. maar durf er nu niet op te hopen. 
Hoe is het met jou nu? 
@annemar haha hier ook hoor herkenbaar ook voel me nu in de wachtweken fysiek veel beter dan tijdens de letro kuur en de weken daarna. Heb nu al iets meer dan een week geen huilbuien en opvliegers meer gehad en ben veel minder moe. (Denk dus ook niet dat ik zwanger ben nu??) 
@tulpjee herkenbaar! Hier ook wisselend. Ene keer Cd 10 al 17 mm keer daarvoor zelfde dosering pas dag 18 een groei te zien.. geen pijl op te trekken kan nog alle kanten op ?
@smus heel veel succes! Genieten!! ?

@Nvlinder wat jij zegt wat werk betreft het is ook erg stress vol vind ik.. ben pas te laat gekomen omdat ik om 14.45 nog in het ziekenhuis zat omdat ik die spuit moest zetten die ze lang hadden moeten zoeken.. ik moest om 15.00 uur beginnen eigenlijk maar kwam pas 15.45 binnen uiteindelijk meteen na die spuit ook door naar mijn werk en voelde me zo ellendig! Kwam huilend binnen.. (had natuurlijk wel gebeld dat ik later was maar toch zit je te stressen en voelt het niet fijn) ik vind het maken van afspraken ook heel lastig hoor.. ooit moet ik om 15 uur beginnen maar kan het niet anders dan net rond dat tijdstip of dag later maarja dat wil je ook niet ?  mijn baas weet er wel van maar niet al mijn collega's ga je zo iets vertellen dus dat is wel heel lastig. En de bijwerkingen heb er zoveel last van, merk dat ik mezelf gewoon niet ben soms, misselijk, opvliegers, buikkrampen, veel huilen ook om niks (waar ik normaal nooit om zou huilen)..
Of als je net een echo hebt gehad maar er weer niks te zien is en dan meteen moet werken pfff vind dat pittig altijd!Iemand meer hier ervaring mee of hoe gaan jullie hiermee om wat werk betreft? 
En antwoord op je vraag van het tempen heb ik niet want ik ben 1 van de weinige hier denk ik die niet tempt..  ik vergeet het en ben er gewoon bar slecht in om het concequent te doen daarnaast heb ik om de dag echo's dus dan zeggen ze ook precies hoe of wat als dat niet was zou ik het ook doen hoor ?

OMG Oooooohh lieve meiden ik moet jullie iets vertellen!! Maar durf het bijna niet te zeggen....
Dpo dag 16 :Ik had zojuist een positieve test van CB. En de sensitest nu ook een duidelijkere lijn!!! Dus ik denk dat ik zwanger ben?!! ?? 
Durf het nog niet overduidelijk uit te spreken en hoop dat het echt zo is en goed blijft gaan ?

Terug
Bovenaan