PCOS, Letrozol

oeps, ik moet weer even bijlezen..

@zonnestraaltje, wat een fijn nieuws!! zeer blij voor jou!! 
@annemar: ik herken jou gevoel, het is echt een zeer frustrerende zaak. Ook hier verwacht ik niet dat mijn 2e rond een succes zal zijn, ik vermoed ook dat het opnieuw met ophogen wordt.. We kennen tenslotte allemaal ons eigen lijf he, voorgevoelen enz..
Blijven hopen, ook al is het bij mij ook niet zo evident om dit steeds te doen!

Aan alle anderen, hoe verloopt het?

@Zonnestraaltje! Wauw wat goed, gefeliciteerd. 
Ik kan het ook bijna niet geloven, maar dacht net ook ik doe even een testje. POSITIEF!! Ik kan het nog niet geloven en ga straks nog een andere test doen, maar ... heel voorzichtig .... Wel met in mijn achterhoofd houden dat het hier al een paar keer misgegaan is. Voel verder ook nog niks, dus mijn verstand zegt nee dit kan helemaal niet haha 

Wauw zonnestraaltje en EDB! Voorzichtig gefeliciteerd! Hopelijk blijft het allemaal goed gaan (toch maar proberen gewoon vanuit te gaan)!

Dank voor jullie reacties! Lijkt inderdaad alsof het niet meer goed aanslaat. Vandaag weer echo gehad dag 12. Allemaal kleintjes eentje opgemeten en die was 7,6 baarmoederslijmvlies 1,6 en geen drie lagen.. moet nu woensdag pas weer terug.. Kan ik nog een beetje hoop houden?

En meiden GEFELICITEERD met jullie zwangerschap!

Bedankt allemaal voor de lieve reacties! Vind het mega spannend en leuk. Inderdaad van het goeie uitgaan en morgen het ziekenhuis maar bellen dat ik een positieve test heb. Was ook zo leuk om aan mijn vriend te vertellen toen hij uit werk kwam. De tranen rolden over onze wangen. Nu maar hopen dat alles goed gaat☺️

@iedereen dank jullie wel allemaal!! ?
@edb oooow jij ook (voorzichtig) gefeliciteerd dan! Super leuk! En toevallig ook zo allebei tegelijk haast denk ik!! Oooh hoop zo dat alles goed blijft gaan bij je!! Duim mee!! 
Ow ik ben ook echt stiekem zo blij! Heb vandaag nog een test gedaan en nu echt super duidelijke lijn.. toch blijft de voorzichtigheid in mijn achterhoofd dubbel nu. Ik had vrijdag meteen al gebeld omdat ik met mijn schildklier zit moet de medicatie ook meteen opgehoogd worden.. 6 juli eerste echo klinkt nog ver hopelijk blijft het goed gaan??

Terug
Bovenaan