PCOS, Letrozol

@edb en @zonnestraaltje gefeliciteerd, wat een geweldig nieuws voor jullie allebei!

@iedereen; hebben jullie bij het slikken van Letrozol ook zoveel vermoeidheid gehad? Ik merk voor de rest eigenlijk geen bijwerkingen, maar ik ben zo extreem moe. Ik kan echt ‘s middags uit het niets in slaap vallen. Het komt ook met vlagen, en de ene dag is het veel erger dan de andere. Meiden die dit herkennen?

Ik werd vanmorgen echt doodziek wakker. Temp was 39,9 dus tot zo ver het stukje betrouwbaarheid van het tempen deze maand. ??‍♀️ Ik ben bang dat ik een flinke griep te pakken heb. 

@zonnestraaltje Ja zo spannend he!
Ik heb gisteren ook nog een keer getest en nog positief, dus zolang ik geen bloed heb ben ik blij :D! Hoop ook dat alles bij ons goed blijft gaan, maar dat komt vast goed!
Oh dat is fijn dat je je echo al gepland heb. Ik had vrijdag ook al gebeld, maar omdat ik vandaag al een belafspraak met de dokter had staan over het vervolg van het traject, zei de assistente; laat dat maar staan dan kan je het er met de dokter over hebben. 
Maar ook ik zit met mijn schildklier, dus dat zal ook wel verhoogd moeten worden. Ik hoop ook ergens eind juni, begin juli dan de eerste echo te hebben. En hopelijk blijft alles tot die tijd gewoon goed  :)

Ik ben helaas weer terug van een paar daagjes weg. Maar oooh het was echt heerlijk! ?

Ik had dit weekend een negatieve test 2 dagen op rij. Dus de ovitrelle is (denk ik) uit mijn lijf. Zit nu op 12 dagen na de spuit en 10 dpo. Deed vannochtend een sensitest. Willen jullie even meekijken? dit kan toch geen ovitrelle meer zijn ofwel??
https://ibb.co/27cFCtn

Ik heb last van wat gevoeliger boobies. En mega mega lage rugpijn en het lijkt er telkens in te schieten. Verder geen klachten. Wel een tempdip gehad en nu een stijging ?? zou het?

Wat fijn dat je even lekker ben weg geweest Camhay!
Ohh wat spannend zeg, ik zou het niet durven zeggen ben niet echt bekend met ovitrelle. Maar ik duim voor je!! 
Ik heb zelf sinds vorige week buikkrampen en steken als menstruatiepijn. Vandaar dat ik ook dacht dat mijn menstruatie er aan zou komen haha. Wat me nu wel weer onzeker maakt, dat ik denk is dat wel goed?! Verder gevoelige tepels en wel wat moe. Maar nog niks echt heel heftigs ofzo. 

Jaa die menstruatie krampen heb ik ook. Herken het van bij mn zoontje. Voelt wel goed aan nu... maar wil echt snel die 5 weken over. Moet zeggen dat mijn testen al wel aardig duidelijk zijn. Duidelijker dan de 2x dat het fout ging.

Dus ik hoop dat ik me snel officieel bij jullie kan aanmelden als "zwangere" dan was het wel een vruchtbare maand hier zeg ?

Terug
Bovenaan