PCOS, Letrozol

Ohhh meiden EDB en Zonnestraaltje wat ontzettend leuk dat jullie zwanger zijn! Ik heb de eerste weken ook veel menstruatie-achtige krampen gehad, dat is heel normaal hoor! Maak je daar geen zorgen om. Ik ben nu 9w en 2d en heb het nog steeds wel eens. Maar gelukkig lijkt alles goed te gaan op de echo's die ik heb gehad! :D  
@Camhay, ik duim zoooo hard voor je mee! Ik heb zelf 13 dagen na de ovitrelle spuit positief getest. Moest toen van het ziekenhuis ook nog 3 dagen wachten voordat we er 100% vanuit mochten gaan dat het ''echt'' was. Slopend was dat. Hou ons op de hoogte de komende dagen, jou kennende ga je vast nog veel testen doen!

Thnx meiden! 
@camhay ik voel me fitter zelfs.. geen huilbuien minder moe voel me meer mezelf eigenlijk.. had echt totaal niet het idee dat ik zwanger zou zijn.. voelde verder niks eigenlijk maar was bij mijn dochtertje ook niet toen..
Moet zeggen moest vanavond werken en heb wel ineens last van brandend maagzuur en met vlagen voelde ik me misselijk vanavond dat herken ik wel van mijn 1e zwangerschap maar toen was dat nog niet zo snel pas met 6 weken ofzo.. tot 22 weken super ziek geweest  met elke dag overgeven z'n 3x minimaal per dag.. hoop het nu niet.. maarja ben al zo blij als dit goed mag gaan dat doorstaan we wel weer..???
@camhay ze zeggen echt 16 dagen wachten met testen of tenminste zeiden ze bij mij omdat dan pas echt de ovitrelle zeker uit je lijf is.. ik heb zelf tot 2 dagen ervoor kunnen wachten was daar al zo trots op! Haha duim met je mee hooor zou mooi zijn idd een vruchtbare maand dan ???

@NCY, wat lief dankje! Dat is een fijn gegeven dat je dat ook hebt gehad en alles goed is bij jou tot nu toe.
Gisteren de dokter gesproken en moet mijn schildklierhormoon ophogen alvast voor de zekerheid. Ik heb 30 juni al de echo gepland staan, zo spannend!!! Hopelijk is alles gewoon goed. 
@Zonnestraaltje fijn dat je je goed voelt maar niet te hopen dat je weer zo ziek wordt!!

Lieve meiden, heel af en toe spiek ik hier nog wel eens en ik word helemaal blij van alle zwangerschappen!! Woehoe. 
Camhay: heb je vandaag nog getest meid? Oh wat hoop ik het zooo erg voor je. 
Just-Me: hoe is het met jou meid? Werken de spuiten een beetje voor je? Maakt het het timen makkelijker? 
Knuffel voor jullie allemaal.

@Juliass, ja het gaat best heel goed! Valt alles mee, ik doe het vooralsnog goed op een lage dosering en de timing is inderdaad makkelijker nu haha! Het hangt altijd wel af van hoe snel het groeit natuurlijk, maar nu hebben we enkele dagen van te voren al een indicatie wat veel scheelt! Dus ik ben wel opgelucht dat dit goed gaat! Hoop met jou ook alles goed! Lekker aan het genieten van alle mooie dingen ?

@Camhay, hoe gaat het nu bij jou? Heb je nog getest? 
@Zonnestraaltje en hoe voel jij je? :)
Even een vraagje voor degene die het nu meemaken of al een keer zwanger zijn geweest door middel van een traject. Melden jullie je gelijk aan bij een verloskundige of wachten jullie tot na de eerste echo in het ziekenhuis? 

Ncy! Fijn dat alles er goed uit ziet bij jou en dat alles goed gaat! ?
@juliass Durf zelf nog niet super blij te zijn ofzo ?...het is nog zo pril en heb nu zoveel dingen in mijn omgeving mee gemaakt dus dat maakt het nu wel dubbel! Hopelijk iets meer rust na de 1e echo duurt alleen nog ff zo spannend! Maar ben natuurlijk wel voorzichtig blij ?
@edb hier best oké vind het spannend allemaal! Heb enorme last van mijn borsten en ben met vlagen misselijk en ruik nu al extra sterk alle luchtjes in de omgeving ? ik durf nog niet echt super blij te zijn ofzo heb vandaag weer een test gedaan best erg he?! 4e nu??
En hoe is het met jou? Merk jij iets? 
Antwoord op je vraag je krijgt van zelf te horen wanneer je een afspraak kunt inplannen bij de verloskundige.. de eerste echo is inwendig en doen ze bij dit soort trajecten altijd nog in het ziekenhuis volgens mij.. tenminste dat was mijn 1e keer zo, de eerste 2 echos waren in het ziekenhuis daarna mocht ik kiezen wat ik ermee wilde toen voor verloskundige gekozen. ?
@ly goed om te horen!! Oooow duim zo voor je hopelijk bij jullie ook een keer raak!! 
@camhay benieuwd idd!! Duim weer voor je!!

@Zonnestraaltje, ja dat snap ik heel goed! Vind het ook erg spannend allemaal en ben ook bang dat het nog mis gaat. Al word ik langzaamaan steeds blijer. 
Ik heb veel last van krampen en zere tepels nog. Af en toe erg moe maar dat verschilt echt per dag. Wel in de ochtend vroeg wakker elke keer ook. Misselijk nog niet echt, beetje verstopte darmen alleen. 
Ik heb inmiddels ook al 4 testen gedaan hoor hahah. Heb er nog 1 liggen en die wil ik eigenlijk voor volgende week bewaren, just to be sure. 
Gelukkig heb ik de 30e al een echo, dat is dan inderdaad inwendig. Thanks, dan wacht ik het tot dan in ieder geval af :) Maar ik ben toch bang dat het dan niet goed gaat zijn ofzo, maar we gaan van het positieve uit hihi! Ik heb gister ook mijn bloedwaarden laten prikken voor mijn schildklier, die was in maart 2,2 maar gisteren 4.0 Dus eigenlijk wel echt te hoog. Had gelukkig al gelijk maandag na de belafspraak een verhoging van 25 mg gekregen en ze denken dat dat voor nu voldoende is. Laten we het hopen, dat maakt het nog wel extra spannend vind ik. 
Maar hé ik ben al zooooo blij dat ik inmiddels 4 positieve testen heb gehad haha.

Terug
Bovenaan