PCOS, Letrozol

@edb ooow haha ben ik niet de enige die dat doet, veel testen ? ooow die waardes zijn idd te hoog maar valt opzich nog mee.. mijne is 27 geweest, daarna vaak wisselend maar gelukkig niet meer zo hoog. mijn schildklier medicatie is inmiddels ook ophoogd maar behoorlijk meer.. van 112mg naar 150mcg nagevraagd of dit wel klopt zelfs de apotheek vond dit een groot verschil, die belde nog op of de dosering wel klopte?! De arts terug gebeld die zegt van wel maar ik vind het nog steeds behoorlijk veel.. volgende week bloedprikken en gesprek met mijn eigen (andere arts) ben benieuwd..

Gelukkig houden ze het goed in de gaten bij jou, hopelijk is die over een paar weken mooi gezakt! Mijn arts zei dat de tsh beter te laag kan zijn dan te hoog idd. Dat was ook de reden dat ze zoveel opgehoogd hebben bij mij zei ze.. 

@Zonnestraaltje
Oh wauw dat is wel erg hoor! Maar hopelijk gaat t met de verhoging wel goed, al snap ik dat je het een groot verschil vindt inderdaad. Hopelijk wat meer duidelijkheid volgende week.
En ja dat testen hahah, ook omdat ik t niet kon geloven en dacht dit kan niet kloppen haha ?

@edb hahaha ? hier precies zo! 1e keer ook hoor en toen pas het ziekenhuis gebeld met uhhhh ik heb hier 4 positieve testen dus ik denk.....?? Die vrouw moest ook lachen 
@hier net voor de grap een corona test gedaan omdat ik ineens mega niesbuien heb en snotter vanuit het niks eigenlijk... Wat denk je.. ook positief! Jeeeej ?? Dan maar weer in quarantaine met z'n 3tjes. Hoop dat ik woensdag eruit mag en bloed mag prikken dus ??

Hey ladys

Reageer later even op jullie berichtjes hoor.
Maar hier is het niet goed. Ff flinke kut dag
Ik had maandag en dinsdag 3 positieve testen in handen. Mijn dipssticks waar ik na ovitrelle elke dag mee heb getest, waren al een dag of 3 wit! En rond 9/10 dpo liepen ze weer op. Op de kruidvat test had ik echt een donker lijntje (donkerder nog dan net na ovitrelle) en ook op de action een mooi 2e lijntje. Dinsdagmiddag voelde ik me ineens "anders" nergens meer last van en iets in me zei alweer dat het klaar was. Getest en idd vanaf toen lopen mijn testen weer af. Ik heb tot vandaag nog steeds tuurlijntjes en moet vandaag of morgen ongesteld worden.

Ik denk nu heel erg dat er telkens bij het innestelen gewoon iets niet goed gaat. Hoe dan ook maakt ook niet uit hoe of wat
Het is gewoon ff kut!
Vandaag een baaldag en het weekend gaan we weer vol voor een nieuwe ronde!
Dames die wachten...heel veel succes!! ?

@Camhay, ach nee joh dat meen je niet. Vind het zo rot voor je! Het lijkt inderdaad wel of er iets misgaat met de innesteling... Misschien kunnen ze dat onderzoeken?
Hele dikke knuffel voor jou!!

Ben ik weer. Ik had dus testen die afliepen en verwachtte vrijdag mijn MS. Toen die niet doorkwam maar een testje gedaan op de officiele testdag en daar stond een duidelijk lijntje. Ook op mijn dipsticks. De dag erna ook maar weer lichter dus ik wist n.a.v. afgelopen week (het schommelen van de testen). Alweer dat het niet goed was. Bloeding is zaterdag ook flink losgebarsten. Ik heb net een uitgangsecho gehad en arts heeft mijn testen bekeken. Conclusie : biochemisch. Slijmvlies was alweer 2.5 mm en er zat ook weer een cyste van 18 mm welke ze nu weer in de gaten gaan houden.

Vnvnd start ik weer met de gonalF mits mijn test daalijk weer wit is, anders moet ik wachten tot er geen streepje meer op staat ?‍? ze gaan nu wel overleggen in het ziekenhuis of ze dit verder willen onderzoeken gezien dit nu de 3e keer in 4 maanden tijd is dat er kort na innesteling iets mis gaat. Mijn vriend mag donderdag ook weer een potje inleveren voor uitgebreider onderzoek van de zwemmers.

Ik heb echt rot gedachten, is er iets mis met mij? Waarom lukt het elke keer niet? Waar gaat het nou op mis? Krijgen wij ooit nog wel een plakbeebje? Pfff wat een rollercoaster is dit toch telkens :( .

Maargoed.. hoe is het hier meiden? Zitten er dames op de wachtbank? Of inmiddels gestart met letrozol ?

Terug
Bovenaan