PCOS, Letrozol

@camhay wat ontzettend rot voor je zeg! Heel veel sterkte. Wat betekent dan biochemisch?

ik ben vandaag weer voor een echo geweest om 9:00 uur vandaag cyclusdag 22 en een ei van 16,5 dus goed nieuws opzich. Wanneer moet ik beginnen met het gezellig maken en wanneer denken jullie dat m'n eisprong komt?

@camhay wat erg!! Lijkt me goed dat ze het gaan onderzoeken dit elke keer mee maken is ook niks.. helemaal idd omdat het al de 3e keer is! Logisch dat je je zo voelt.. ook goed dat ze de zaadcellen van je vriend gaan zonderzoeken misschien is de kwaliteit wel niet goed waardoor het niet blijft zitten? Of kan dat niet?  Sterkte meid! ?? 
@tulpjee zeker vrij advies meteen!! Misschien springt die wel sneller dan je denkt!! Wel gek dat ze dat er niet bij zeggen ik het ziekenhuis?! Vanaf 18 kunnen ze springen gemiddeld.. en dat kan zomaar een dag later al zover zijn!! Succes ??

@ camhay, verschrikkelijk die wachttijd, hopen dat het iets is, vanalles voelen en toch niets voelen en dan die ontgoocheling.. Op naar de volgende!!
@ Aan de zwangere dames onder ons, proficiat! ;)
Moet zeggen, ik raak de moed toch ook wat kwijt. 
Ik heb gelezen dat je al een paar dagen na de eisprong kan weten of je al dan niet zwanger bent door afscheiding (zwanger is veel afscheiding, niet zwanger is (bijna) geen). Klopt die info? 
Op die manier is dit traject echt moordend. Opstaan en slapen met de  gedacht dat het ons nooit zal lukken en de vrees dat er nog meer aan de hand is dan pcos is echt niet leefbaar voor mij op dit moment. 

Ja balen dames. Maar we gaan maar weer door. En ik wacht even af waar het ziekenhuis mee komt.

@zonnenstraaltje. Dit wordt al de 3e keer dat mijn vriend wordt onderzocht. We weten dat hij verminderde kwaliteit heeft maar hij zit op een vcm score van 11. (10/20 is matig) en er was na de laatste keer dan lichte verbetering. Ze gaan nu uitgebreider onderzoeken op antistoffen en nog wat dingen. In principe zou het zo dus kunnen lukken..maar wellicht gaat er daar iets fout idd. Ben benieuwd wat daar dit keer uit gaat komen.

Vanavond iig weer beginnen met spuiten.

@clvkj. Ik had het bij mijn zoontje wel. En vlak voor ik ongesteld word, is het altijd kurkdroog. Bij de zwangerschappen idd veel afscheiding. Maar ook dat wil niet altijd iets zeggen hoor. Bij de ene is het weinig en de andere idd wel veel (ook bij zwangerschap).

Positief proberen te blijven meis! ? lastig als het wat langer duurt. Maar het moet gewoon goed komen?

@tulpje, een follikel groeit ongv 2 mm per dag dus je kan idd beginnen. Gebruik je geen ovulatietesten? Die zouden nu wellicht al wel een piek gaan kunnen aangeven. Dan weet je iig zeker dat je je eisprong niet mist :).

Met letrozol kunnen je eitjes wel nog flink doorgroeien voor die springt hoor! Ik zat vaak rond de 25 mm bij eisprong. Succes iig???

Hoe gaat het met jou@zonnenstraaltje?

@ Camhay: in was er al een beetje bang voor meis! Zo klote voor je.. Lijkt mij goed dat ze eens echt gaan onderzoeken hoe het kan. Want die bevruchting is dus blijkbaar het probleem niet! Het zal toch ook wel een keer gaan lukken.. Het is de eerste keer ook gelukt toch!? Weliswaar met een andere partner, maar dan moet het bij jou toch kunnen.

@ clkvj: ik wist juist aan het feit dat ik helemaal geen afscheiding had dat ik zwanger was! Ofja ik had een vermoeden omdat dat echt anders was dan anders! Na eisprong kwam het er juist steeds voor mijn gevoel met liters tegelijk uit haha. Is ook weg gebleven tot begin van het tweede trimester..

@ Tulpje: misschien ook handig om ovulatietesten te gebruiken? Dag 22 is wel laat voor die groei. Zal dus toch wel ophogen gaan worden, maar deze ronde er echt ff voor gaan. Bij mij worden ze wel 20-25+, dus kan ook nog even duren.

@camhay en Smus: bedankt om even jullie ervaringen te delen, misschien moet ik niet zo snel wanhopen :)
@tulpje: bij mij was het de vorige keer ook nog een beetje te klein, ik ben toen 3 dagen later nog eens op onderzoek moeten gaan. Daarna komt iemand een spuit plaatsen (afhankelijk van hoe groot het is moet ik soms nog een aantal dagen wachten) om iets gerichter de eisprong te weten te komen. Kan misschien ook een hulp zijn?

Terug
Bovenaan