PCOS, Letrozol

@annemarmor: ik heb mijn 2e rond op 5 mg achter de rug. Maar ik vrees dat we zullen mogen naar een ronde 3 uitkijken.. 
Hoe gaat het bij jou?

@clvkj dus deed de 5 mg toch wel wat? Of eigenlijk nog helemaal niets? Ga je de volgende ronde verder op 5 of op 7.5?

Ik moet nog 2 pillen Provera om menstruatie op te wekken en dan start ik met 7.5 mg. De 2.5 en 5 deden beide helemaal niets..

@camhay wat ontzettend balen.. Hopelijk komt er uit de onderzoeken nu iets uit en kunnen ze wat voor je doen! Dit lijkt mij killing... 

Hoi, 
hier ben ik weer na even weggeweest. Alles goed, iedereen? 
Ondertussen heb ik m'n clomid kuur achter de rug en morgen mag ik naar de echo. Héél spannend. 
Ik ben ook zelf begonnen met testen (sensitest) en het streepje is wel donkerder dan gisteren, alleen weet ik niet of dat een test betrouwbaar is met clomid? 
Gebruiken jullie testen? Zoja, welke? 

@camhay ow oke, hopelijk weten ze straks waar het door komt en kunnen ze er iets aan doen! Succes weer deze ronde! ?
@hier gaat het goed opzich, het is nog steeds niet te bevatten ik voel echt helemaal niks behalve pijnlijke tepels. En af en toe best heftige steken van een paar seconden in mijn buik (dit herken ik niet van mijn eerdere zwangerschap) maar opzich ook niet gek want er gebeurd van alles in mijn buik natuurlijk... op het moment heb ik corona ben nog best verkouden, hoest nog regelmatig maar al wel stukken minder als van de week!! Vind het wel heel spannend allemaal we hebben het nog niemand verteld verder (alleen mijn zusje) durf het ergens nog steeds niet te geloven.. zo gek!
Alle andere dames heel veel succes!! @annemar hopelijk gaat de 7.5 wel iets doen!! ?

@smus, jaa precies. Ben nu een aantal keer zwanger geweest dus het zou moeten kunnen idd! Ben benieuwd wat ze gaan kunnen doen nu. Alles goed met jou ook? Aan het genieten van de zwangerschap ?

Terug
Bovenaan