PCOS, Letrozol

Hoi meiden,
Net positieve ovulatietest. Gisteravond hebben we het gezellig gemaakt. Wat is nu handig vanavond nog een keer of morgen?

Als je vriend/man zijn kwaliteit gewoon goed is zou ik zowel vanavond als morgen pakken. Mijn vriend zijn kwaliteit is matig maar wij hebben de keren dat ik zwanger raakte wel 3 dagen achter elkaar gemeenschap gehad. Mocht je ei nu vandaag springen(wat natuurlijk al zou kunnen) dan isnde timing perfect. Ze zeggen de dag voor de piek en dag van de piek ben je het vruchtbaarst. En stel dat die wel pas morgen springt...dan is morgen weer een betere dag. Ik vind het altijd een lastige dus wij doen het gewoon 3 dagen achter elkaar dan ?

Hier trouwens opgestaan met benauwdheid, heel mijn linker schouder doet zeer en hoesten ook?‍? loop al wel een weekje of 2 te hoesten als een zeekoe. Maar nu krijg ik er last van. Ben gelijk bang voor longonsteking nu. Ff in de gaten houden maar ☹️ en anders langs de dokter.

Voel me verder helemaal niet ziek gelukkkig.

Dag Camhay,
Stom he die timing ik ben dan zo bang dat ik hem mis.
Gisteren had ik van 12:00 tot 16:00 wel enorme krampen bij mn rechtereierstok (daar zat ook de dominate follikel). Daarna geen kramp meer alleen vanochtend een beetje. Hij zal dan toch niet gisteren al zijn gesprongen.. pff wat een onzekerheid altijd..

Vervelend dat zo benauwd bent! Hopelijk geen longontsteking!! 

@ Tulpjee, ook bij ons is dit herkenbaar. Ik zit de hele tijd te rekenen en te tellen, maar daardoor is het allesbehalve spontaan, maar echt van moeten.. Is soms wel lastig. Je wil die kans echt benutten, maar te veel op focussen brengt dan ook stress met zich mee.. Om gek van te worden!!
Wat ik ook heb is dat ik bij elke poging die negatief is, denk dat het nooit zal lukken. Ook frustrerend dat doemdenken :D 
@Annemarmor: bij mij had 2.5mg geen effect. Ik duim mee voor jou! 

@ClvKj heel vervelend he! En vooral voor mijn man vind ik het vervelend.  Ik heb gisterenavond nog maar een keer het gezellig gemaakt. Vanavond ga ik niet pushen. Mocht het gebeuren prima zo niet ook prima want het is echt niet leuk zo.. Wat wel heel fijn was dat maandag mijn follikel 16,5 en bmm 5. Dit was iedere keer bij 22 maar 5 dus die moet wel verder door zijn gegroeid hoop ik!?

Vaak als je pijn weg is dan is je eisprong geweest :) qua timing zit je toch goed dan.
Nu weer afwachten?

Longen zijn schoon. Ze heeft gevoeld en ik sta volledig onder spanning. De pijn komt van de stress. Dus ik merk dat het fysiek hier echt allemaal opbreekt. Dinsdag heb ik mijn 1e meting deze ronde en ook gelijk een gesprek met de arts om alles te bespreken. Mijn vriend zijn 3e uitslag is namelijk enorm.verslechterd :( kon er ook wel weer bij.
Vcm is van 11 gezakt naar 9.1 (slechte kwaliteit) daarvan is maar 13% beweegelijk en sterk genoeg om bij een eitje te komen, terwijl dit de vorige maanden 48% was.

Ik ga nu vragen of we deze ronde IUI kunnen doen omdat dan iig de sterke zwemmers worden ingebracht. Want zo heb ik er weinig vertrouwen in :(

Terug
Bovenaan