@Emma, welkom hier. Ik ben zelf officieel al door naar het GonalF topic, maar lees hier nog wel mee ? Wat vervelend dat de letrozol al zo snel niet meer z’n werk doet. Ook bij mij gebeurde dit, alleen na iets langer. Ik heb Provera gehad en reageerde daar ook niet goed op. Gelukkig heb ik wel een cyclus van mezelf, dus heb het verder zonder kunnen doen. Heel naar dat jij er ziek van wordt! Ik duim voor je dat de letrozol nog iets gaat doen, het kan hoor! Dus houd nog even hoop. En mocht je onverhoopt naar het spuiten moeten; het valt mij ontzettend mee! Vond de eerste ronde pittig, maar nu de derde ronde gehad en nauwelijks bijwerkingen, stabiele cyclus, het prikken stelt écht niks voor (en ik durfde echt niet hahaha) en de controles zijn heel goed te doen! Dus wellicht stelt je dit een klein beetje gerust, mocht de letrozol je in de steek laten deze ronde ? Succes in elk geval! ?
Wij gaan naar ronde 4 alweer met de GonalF… ? Is er ook zoiets als; 4 maal is scheepsrecht ??
Wij gaan naar ronde 4 alweer met de GonalF… ? Is er ook zoiets als; 4 maal is scheepsrecht ??