PCOS, Letrozol

Hi meiden,

Ik moet vandaag mijn laatste drie tabletten (7,5mg) Letrozol slikken. Wat gek is: za - di heb ik heel licht bloedverlies gehad (waarschijnlijk omdat bms ook heel dun was). Woe en do geen bloedverlies en nu werd ik wakker met echt hevig bloedverlies. Dit heb ik nog nooit eerder gehad. Kan dit erbij horen? Bij het gebruik van Letrozol? Jullie hier ervaringen mee met die onregelmatigheid? Ik denk er over toch even het ziekenhuis te bellen…

Wat fijn Emma dat je een goede echo had!
Ik zit inmiddels op 8 dpo. Vanmorgen getest negatief. Voel me ook niet anders ofzo. Wel beetje steekjes ik buik maar dat heb ik altijd. Ik hoop zo dat t toch raak is!

Hoi meiden,
vandaag 9dpo negatieve test helaas. Wel zeurderig gevoel en 3 dagen rechts onderin soms is het even weg en dan komt het weer.. had vandaag een temp dip van 37,08 gisteren en eregisteren rond de 37,20.
Mag ik nog hoop houden? Vind het allemaal weer zo mega spannend..

@EDB, wat super! Fijn nieuws ?

@Tulpje, ik heb er zelf geen ervaring mee, maar je hoort vaak zat dat dames pas rond hun NOD of erna positief testen. Zolang er geen menstruatie is, is er hoop lijkt me ? Al weet ik ook dat dat je gek kan maken! Hoe dan ook, ik duim voor je!

Dag allemaal, 
Ik ben nieuw hier op het forum. Ik hoop dat ik mijn verhaal kan delen met jullie. Dus zal even uitleggen wat de situatie is. Ik ben 30 jaar en we zijn al bijna 3 jaar aan het proberen om zwanger te mogen worden. In welke ronde we zitten weet ik ondertussen niet meer. Ik schijn ook pcos te hebben, dus de kansen zijn helaas minder ivm onregelmatige menstruatie. Paar maanden geleden begonnen met letrozol. Toen 1 echo gehad, maar de 2e was niet mogelijk omdat ik toen corona had. Eitje was ook erg groot op dag 12 (35cm). Door miscommunicatie en vakantie ging de volgende ronde letrozol niet door. Deze periode wel kunnen gebruiken en nu zag de echo er goed uit. Ik mag morgen weer om te kijken. De zorgen zitten hem in de eisprong, dus erg spannend. Ik hoop dat het met letrozol werkt, want ik vind het erg spannend om eventueel te moeten spuiten. Ik heb het er wel voor over, maar als het niet nodig is dan liever niet!
Ik lees al langer op dit forum mee, maar ik merk dat ik toch meer behoefte heb om te delen. 

Lieve meiden, ik wilde jullie even een knuffel geven en een ❤️ onder de riem steken. Ik ben me ervan bewust dat iedere situatie anders is, maar ik vond dit soort berichten destijds wel fijn. 
Voor de meiden die hier nieuw zijn: ik heb enige tijd meegepraat op dit forum en ben nu inmiddels bijna 18 weken zwanger. 
Geloof me, dat gevoel dat het nooit gaat lukken, heb ik ook zovaak gehad! Maar toch... 'ineens' was het raak. 
Ronde 1: 2,5 mg > deed helemaal niks (ik weet nog wel dat ik hier heel erg onzeker van werd en dacht 'zal je zien dat het helemaal niet meer gaat werken', dus als je dat gevoel ook hebt: bij veel mensen doet deze dosis niks). Dus ik moest mijn menstruatie opwekken. 
Ronde 2: 5 mg > zorgde gelukkig maar een eisprong. Maar niet het gewenste resultaat. 
Ronde 3: 5 mg > zorgde gelukkig maar een eisprong. Maar niet het gewenste resultaat. 
Ronde 4: 5 mg > zorgde gelukkig maar een eisprong. Maar niet het gewenste resultaat en cyclus was inmiddels opgelopen naar 37 dagen.
Ronde 5: opgehoogd naar 7,5 mg > zorgde voor een eisprong (wel vrij laat in de cyclus, dus ik voelde de bui alweer hangen) én voor het gewenste resultaat. 
Zet 'm op meiden. Het voelt nu misschien nog ver weg, maar ook dé cyclus breekt een keer voor jou aan!

Terug
Bovenaan