Lieve meiden, ik wilde jullie even een knuffel geven en een
onder de riem steken. Ik ben me ervan bewust dat iedere situatie anders is, maar ik vond dit soort berichten destijds wel fijn.
Voor de meiden die hier nieuw zijn: ik heb enige tijd meegepraat op dit forum en ben nu inmiddels bijna 18 weken zwanger.
Geloof me, dat gevoel dat het nooit gaat lukken, heb ik ook zovaak gehad! Maar toch... 'ineens' was het raak.
Ronde 1: 2,5 mg > deed helemaal niks (ik weet nog wel dat ik hier heel erg onzeker van werd en dacht 'zal je zien dat het helemaal niet meer gaat werken', dus als je dat gevoel ook hebt: bij veel mensen doet deze dosis niks). Dus ik moest mijn menstruatie opwekken.
Ronde 2: 5 mg > zorgde gelukkig maar een eisprong. Maar niet het gewenste resultaat.
Ronde 3: 5 mg > zorgde gelukkig maar een eisprong. Maar niet het gewenste resultaat.
Ronde 4: 5 mg > zorgde gelukkig maar een eisprong. Maar niet het gewenste resultaat en cyclus was inmiddels opgelopen naar 37 dagen.
Ronde 5: opgehoogd naar 7,5 mg > zorgde voor een eisprong (wel vrij laat in de cyclus, dus ik voelde de bui alweer hangen) én voor het gewenste resultaat.
Zet 'm op meiden. Het voelt nu misschien nog ver weg, maar ook dé cyclus breekt een keer voor jou aan!