PCOS, Letrozol

@lubb en @zonnestraaltje wat fijn dat jullie nu zwanger zijn! Hopelijk mag het allemaal voorspoedig lopen en het is jullie gegund!
Hopelijk mag de rest ook binnenkort goed nieuws melden!

Wat denken jullie, ik moet morgenvroeg bloed prikken (fsh, lh, oes, prog, prol, tsh en gel-stol?) maar er staat nergens of dat nuchter moet! Zou vervelend zijn als het moet en ik heb al gegeten. (En ook als ik van mn houtje ga omdat ik dat niet heb gedaan... ?) 

@Nvlinder, ik heb altijd mijn bloedonderzoeken op de late namiddag gehad dus moest niet nuchter zijn, anders vragen ze dat uitdrukkelijk. Voor hormonen na te gaan, lijkt me het niet nodig om nuchter te zijn. 

@zonnestraaltjeee: proficiat !! Zalig gevoel als je het hartje hoort kloppen op de echo ☺️

@zonnestraaltje wauw gefeliciteerd! Fijn zulke succesverhalen!!!
@nvlinder haha ik heb het zelfde probleem. Afdeling gynecalogie was vandaag wegens omstandigheden niet te bereiken en moet maandagochtend prikken op dezelfde waardes. Ik ga denk ik maar gewoon nuchter, hoop dat ik het volhou want moet stuk rijden en heb mijn ontbijt echt nodig ?

@Rember, ik was even aan het meelezen. Maar ik moet ook steeds laten bloed prikken bij iedere folikkelmeting en dat is niet nuchter. Ik had het ook gevraagd aan de dienst in mijn ziekenhuis. 
Ze meten enkel de fertiliteitshormonen. Misschien ook testosteron enz, maar daarvoor hoef je niet nuchter te zijn. No worries!

Hey allemaal,
Ik ben nieuw hier op het forum, ik heb een super steunende omgeving maar het lijkt me fijn om ook ervaringen uit te kunnen wisselen met mensen in hetzelfde schuitje.
Voor iedereen die de afgelopen weken zwanger is geworden: alsnog van harte gefeliciteerd!
Ik ben na 16 maanden zelf proberen in mei begonnen met Letrozol ivm PCOS. De eerste ronde op 2,5 mg was een goede groei te zien op dag 11 en mocht ik het verder zelf thuis proberen. De twee ronde net helaas zonder succes afgesloten en gaan nu ronde 3 in. Merk dat ik het toch wel lastig vind dat ik die bevestiging van echo's niet meer heb. Herkennen anderen dat?

Liefs!

Welkom alle nieuwe dames... zo moest ff bijlezen. Was ook ff niet actief.

@edb wauww wat fijn gefeliciteerd
@zonnestraaltje ook bij jou meissie! Heerlijk gevoel! ? geniet van jullie zwangerschap.

Hier ronde 17❌️ en morgen begin ik weer met spuiten en heb ik de uitgangsecho. Ivf komt dichter en dichterbij. Begin wel moedeloos te worden pff

Terug
Bovenaan