PCOS, Letrozol

@camhay, wat lief al die tips, geeft iets meer houvast. Ik zal deze ronde er ook een clearblue bijpakken, misschien geeft dat inderdaad wat meer duidelijkheid. Fijn dat je steun hebt maar kan me inderdaad voorstellen dat het ook fijn is om van je af tes schrijven op een plek waar mensen zich erin herkennen. Hoe vind je het dat dat gesprek over IVF eraan komt? Ik duim hard dat het niet nodig is en dat het met de Gonal lukt!
@EDB super lief je berichtje, ik heb er hoop uit geput. Wat fijn dat je nu zwanger bent en alles goed lijkt. Het is je zo gegund.
Hier is de rauwste teleurstelling weer gezakt en ik heb weer moed om verder te gaan. Wel merk ik dat ik erg moe ben, alsof de afgelopen 1,5 jaar even heel zwaar wegen. Je kan er ook niet even vakantie van nemen...  Het schrijven hier helpt wel dus ik denk dat ik het erin houd.

Hoi!! Ik ben inmiddels in mijn vierde ronde letrozol. Vandaag weer een echo gehad om dag 15 nu een follikel te zien van 11 mm. Schiet nog niet heel erg op. Vanaf wanneer gaat een follikel snel groeien? Wanneer denken jullie dat mijn ovulatie is?

Lieve meiden, Ik ben nieuw hier en fijn om verhalen van gelijkgestemden te kunnen lezen. Bij mij is ook pcos geconstateerd. Ik werd al maandenlang niet ongesteld meer. Dus eerst Provera meegekregen om menstruatie op te wekken. Toen starten 1e ronde met Letrozol 2,5mg. Op de eerste twee echo's helaas nauwelijks groei te zien. Follikels rond de 4,5mm. Ik mocht meteen starten met Letrozol 5mg en hoefde tussentijds geen menstruatie op te wekken. Vandaag tweede echo gehad en helaas weer nauwelijks groei te bekennen, follikels van 5-6mm op (fictieve) cyclusdag 17. Ben wat somber gestemd omdat ik geen idee heb of Letrozol überhaupt wat gaat doen bij me.
ik moet nu weer Provera nemen en dan direct starten met Letrozol 7,5 mg. Voordat die echo's weer plaatsvinden zijn we wel weer 2-3 weken verder. Even afwachten dan maar..
Fijn om ervaringen te delen en tips zeker welkom :) liefs.

Hoi,
Vandaag echo & bloed gemeten. Wel beetje raar want op m'n echo leek er niets te groeien maar m'n bloedwaarden zijn wel goed. Na ieder ziekenhuisbezoek heb ik altijd een vroedvrouw aan de lijn die alles steeds wat toelicht (en een nieuwe afspraak maakt). Het lijkt erop dat het wat "vertraagd" kan zijn. Maar ik vraag me oprecht af of ze het eigenlijk wel zelf goed weten?! Zeer verwarrend maar dinsdagmorgen moet ik al terug. 
Iemand ervaring hiermee? 

Welkom aan de personen die recent meeschrijven! 
@EDB: proficiat met je zwangerschap! En bedankt om je positieve ervaring mee te delen! 
@Mieltje/Tulpjee: hebben ze meegedeeld hoe groot je follikels waren? Tijdens mijn echo op dag 11 konden ze ook niet veel zien, een follikel van 9 à 10 mm. Ze zei wel dat deze waarschijnlijk ging doorgroeien en 4 dagen later was er op de echo een follikel te zien van 17,5mm dus het kan ineens snel gaan. 

Hallo allemaal, welkom aan de nieuwe dames! Moet even inlezen precies :)
Ik lees hier wat vragen omtrent de groei, bij mij ook al het geval geweest dat het nog te klein is, na een aantal dagen terug geweest voor een echo en het was gegroeid, de moed niet opgeven wat dat betreft! 

ikzelf opnieuw een negatieve test na poging 3 :( ik had het ergens wel verwacht, mijn partner was ziek waardoor het deze keer wat moeilijker was. Toch teleurgesteld.. even terug een dipje

@ClvKj en Loki,
Bedankt voor de feedback!
Ik vermoed eigenlijk dat er nog niets was gegroeid vrijdag. Ze zei toch dat ze niets zag, zowel links niet als rechts. M'n bloedwaarden waren weliswaar "beter" dan vorige cyclus. Toen was er niets gegroeid. Vorige cyclus nam ik clomid 50mg, nu clomid 100mg. 
Morgen al opnieuw echo + bloedonderzoek. Van opvolging gesproken! Ik vraag me echt af wat ze morgen zal zien... 

Dat is goed dat je zo'n vlotte opvolging krijgt. Zoals we al zeiden kan er plots al snel iets groeien. Succes, hou ons op de hoogte ??

Terug
Bovenaan