@camhay, wat lief al die tips, geeft iets meer houvast. Ik zal deze ronde er ook een clearblue bijpakken, misschien geeft dat inderdaad wat meer duidelijkheid. Fijn dat je steun hebt maar kan me inderdaad voorstellen dat het ook fijn is om van je af tes schrijven op een plek waar mensen zich erin herkennen. Hoe vind je het dat dat gesprek over IVF eraan komt? Ik duim hard dat het niet nodig is en dat het met de Gonal lukt!
@EDB super lief je berichtje, ik heb er hoop uit geput. Wat fijn dat je nu zwanger bent en alles goed lijkt. Het is je zo gegund.
Hier is de rauwste teleurstelling weer gezakt en ik heb weer moed om verder te gaan. Wel merk ik dat ik erg moe ben, alsof de afgelopen 1,5 jaar even heel zwaar wegen. Je kan er ook niet even vakantie van nemen... Het schrijven hier helpt wel dus ik denk dat ik het erin houd.
@EDB super lief je berichtje, ik heb er hoop uit geput. Wat fijn dat je nu zwanger bent en alles goed lijkt. Het is je zo gegund.
Hier is de rauwste teleurstelling weer gezakt en ik heb weer moed om verder te gaan. Wel merk ik dat ik erg moe ben, alsof de afgelopen 1,5 jaar even heel zwaar wegen. Je kan er ook niet even vakantie van nemen... Het schrijven hier helpt wel dus ik denk dat ik het erin houd.