Welkom alle nieuwe dames!
@Camhay ah meid, was al benieuwd hoe het met jou ging! Dat kan ik mij heel goed voorstellen zeg. Hoeveel rondes mag/wil je nog door met spuiten? En hoe gaat het daar mee? Ik duim voor je!
@Twinkel zelf heb ik nooit een echo gehad, ook niet in de eerste ronde. Vond dat zelf ook wel lastig, maar ergens ook wel fijn omdat het dan niet helemaal 'medisch' voelde. Maar de controle mis je inderdaad en het is elke ronde weer hopen dat het dan maar goed is gegaan.
@Hier voor de nieuwe dames ook een succesverhaal.
Ben in december begonnen met Letrozol 2,5 mg. Dit deed helaas helemaal niks. Had toen echt het idee dat mijn lichaam er niet op zou reageren en was een beetje hopeloos.
Daarna ronde 2, 3, 4 en 5 gehad met 5 mg. En in ronde 5 bleek ik zwanger te zijn. Had het totaal niet verwacht, maar het is toch echt zo. Morgen ben ik 10 weken en ik heb al twee keer een goede echo gehad, heel fijn!
Het kan dus zeker wel, ook al twijfel je daar nu waarschijnlijk heel erg aan. Probeer vooral rustig te blijven en te geloven in een goede uitkomst, hoe lang het ook duurt. Veel succes en sterkte allemaal.