PCOS, Letrozol

Dank voor je antwoord loki heel erg fijn!
Helaas groeit m'n ei heel traag vandaag 13/14 mm baarmoederslijmvlies van 6. Is die 6 oké bij deze grootte? Ik heb normaal bij 20 maar 5 of 6. Toch goed teken of nog steeds te dun?
Maakt het voor de kwaliteit uit dat het zo langzaam gaat?
Wanneer zouden jullie beginnen met om de dag vrijen? Donderdag heb ik wel weer een echo staan..

Jouw baarmoederslijmvlies heeft dan al een goede dikte. Ik dacht van ongeveer 7 a 8mm dat dit goed was. Een follikel groeit ongeveer 1,5 per dag eens het dominant is. Dus vermoedelijk is het tegen donderdag/vrijdag inderdaad op punt ! Krijg je nadien ovitrelle toegediend of doen je zelf eisprong op te volgen ? 

@Mieltje @Tulpjee ik heb geen ervaring met jullie situaties dus kan er helaas niks over zeggen. Heel veel succes gewenst!
Heeft iemand hier ervaring met de situatie dat Letrozol 2.5 en 5mg niets doet? En hoe is dit verder gegaan? Ben heel benieuwd 

Succes weer dames!

Wat loki hieronder zegt idd. Een dominante follikel groeit zon 1.5mm tot 2mm per dag. Ik zou donderdag even de echo afwachten en als die dan tegen de 20 mm zit zou ik gewoon beginnen met klussen :)

@Loki, 
bedankt! Helaas is er nog niets gegroeid ondertussen. M'n bloedresultaten zijn niet veel beter, hoewel ik nog geen telefoon heb gehad om dit verder te bespreken. Even een dipje nu want dan is het waarschijnlijk overschakelen naar 150mg. Maar als er nu nog niets gegroeid is, zal dit dan wel lukken met 150mg?

@Ntje: ik heb geen ervaring hiermee, maar ik heb van enkele gehoord waarbij 2,5 en 5mg niets deed, dat ze overstapte op het max. en dat was 7,5. Er zijn meerdere waarbij de eerste dosis niet aanslaat dus je bent zeker niet alleen. 
@Mieltje: ik vermoed dat ze wel binnenkort contact met je opnemen. Anders kun jij zelf eens bellen. En zoals ik hierboven schrijf, zijn er inderdaad vrouwen waarbij het niet direct werkt. Je bent niet alleen.
De hoop niet opgeven, dames!  

Hoi dames, ik was zelf resistent voor clomid. Heb 50/100/150mg geprobeerd en er groeide niks. Je mag dan over naar spuiten, maar zelf wilde ik liever eerst nog letrozol proberen. Op mijn verzoek dus daar naar overgestapt, maar bij mijn ziekenhuis bieden ze dit dus niet standaard aan (de spuiten lagen al klaar bij de apotheek voordat ik het gesprek hierover in ging). Er werd toen aangegeven dat niet duidelijk was of letrozol wel effect zou hebben aangezien ik resistent bleek voor de clomid. Gelukkig inmiddels alweer 23 weken zwanger dankzij 5mg letrozol ? Je geduld kan flink op de proef gesteld worden in dit traject en helaas is er geen pasklare oplossing of ook maar een enkele garantie dat iets gaat werken.. Geef de hoop niet op, want meestal komt het uiteindelijk wel goed! Bij de een al snel en bij de ander pas na een wat langere tijd! Het is denk ik wel goed om alvast na te denken wat je wilt als 150mg clomid of 7,5mg letrozol niet werkt. Je bent, zoals je leest uit de verschillende verhalen, niet de enige waarbij dit niet het wondermiddel blijkt te zijn.

Bedankt allemaal voor jullie antwoorden! Nu opeens al een positieve ovulatietest terwijl gisteren ei 14 mm en nu?? Piekt m'n test te vroeg? Is m'n follikel nu niet te klein. Zo naar dit ☹️

Terug
Bovenaan