PCOS, Letrozol

@tulpje ! Whoehoe! Fijn, goed aan het babydansen geweest? Spannend nu dus afwachten. Ik duim mee voor je ?

Hier vandaag echo. Nog niets te zien, cyste geslonken maar die houd waarschijnlijk de groei een beetje tegen. Dinsdag weer terug en doorspuiten.. wij hebben nu 12 aug weer een evaluatie omdat dit al de 3e ronde spuiten is en we hiervoor natuurlijk al wat maanden letrozol hadden. Overstap ivf komt nu echt steeds dichterbij :(

Hoi meiden,
hier eens goed nieuws want uit m'n meting en bloedwaarden bleek vandaag toch een ei te groeien. Zou 10mm zijn, dus is toch snel gegroeid want dinsdag was er nog niets te zien. Maandag moet ik terug. Hopelijk blijft het groeien! ?
héél ander verhaal nu dan dinsdag want het was al m'n derde folikkelmeting deze cyclus. 

@camhay helaas 2 dagen voor eisprong en de dag erna.. Hoop dat t alsnog voldoende was.
Wat ontzettend naar dat er nog niets te zien was?

@tulpje en @mieltje, ik ga voor jullie duimen!
@Ninna wat rot is dat zeg op vakantie. Het zou zo fijn zijn als je er even pauze van kan nemen he. Het lijkt me echt zwaar om het niet zo te kunnen delen, zou je het niet met wat meer mensen willen delen? Voor mij was dat een hele drempel maar ben zo blij dat ik me nu niet beter hoef voor te doen dan ik me voel.

Ik zit intussen op cd 15 van ronde 3. Ik ben soms nogal chaotisch haha dus de sensitests ben ik op dag 13 pas mee begonnen. Gisteren was die nog negatief dus ik ben nu heel benieuwd of de ovulatie later komt dan vorige maand (dag 16). Dat geen echo's hebben vind ik toch echt niet fijn. Ik zit er mentaal sowieso niet zo lekker bij deze maand, en de zwangerschapsaankondigingen vliegen me om de oren. Het lukt me wel blij te zijn voor de ander maar het doet ook pijn.

@twinkel. Ongeveer 5 mensen weten het. Maar die vertellen we ook maar weinig, omdat ik op een gegeven moment dacht ja nu gaat het lukken. En ik ben bang dat mensen het op een gegeven moment gelijk weten dat ik dan zwanger ben en dat is ook wel leuk om voor jezelf te kunnen houden.. Maja het is wel lastig ja. Mn vriend kan het makkelijker van zich afschuiven dan ik en dan valt er ook niet veel meer over te praten met hem.. ? Misschien toch iemand in vertrouwen nemen...
En ik vind het inderdaad ook heel moeilijk om met al die zwangdrschapsaankondigingen om te gaan. Dus snap wat je bedoel! Vanaf nu heb ik voorlopig ook geen echo's meer dus ik ben benieuwd hoe dat gaat. Mijn ei zat gister op 20! Dus hopelijk is het nu raak. 

Terug
Bovenaan