PCOS, Letrozol

Lieve meiden,

Ik merk dat ik het allemaal een beetje lastig vind om alles bij te houden. Ik ben zelf beheerder van een fb pagina voor zwanger worden/dames in traject en een aantal meiden die al zwanger zijn geworden vanuit de groep. Ik vind het jammer om contact te verliezen met meiden waar ik hier op het forum al zo lang contact mee heb en die doorschuiven naar het zwanger topic.

Dus voor wie het leuk vind? Je kan je aanmelden op de pagina. Er zitten ook meiden vanuit dit forum bij. Het is een hele leuke groep met NOD lijstje en uitgerekend lijstje. En soms ook slappe klets...vooral ook steun en medeleven :)

Je kan je via deze link aanmelden mocht je zin hebben. En als je bij de aanmelding even aangeeft dat je van dit forum komt + je nickname van hier, dan accepteer ik je. Het is namelijk een besloten groep (afgeschermd voor je eigen vrienden en andere op fb). En ik wil ook geen fakeaccounts in de groep (vandaar de strenge controle ivm privacy van allen). We kunnen wel wat nieuwe dames gebruiken, zitten nu met 20 dames in de groep!

https://www.facebook.com/groups/418353546600844/?ref=share_group_link

@tulpje hoe is het bij jou? Had je nou getest?

Andere meiden. Heel veel succes weer!
Na letrozol heb je nog een stap voordat je over kan op injectie die medicatie heet tamoxifen soms werkt dat net iets beter.

Ik zelf ben wel direct op GonalF overgegaan ivm de bijwerkingen van de pillen en de strengere controle.
Vaak kan je tussenbeide wel switchen maar gebruikt het ene ziekenhuis dit merk en het andere weer een ander merk.
Net als bij pregnyl of ovitrelle. Is maar net waar een ziekenhuis mee werkt.

Anyways ik duim voor jullie mee! ??

@camhay ja getest negatief nu 14 dpo en wachtend op de menstuatie.. Ik mag volgende ronde naar 5 mg wat ik wel erg eng vind. Mijn eisprong is nu vaak rond dag 18-28 dus vandaar dat ik mag ophogen.. Wat fijn zo'n fb groep ga me aanmelden. 

@Camhay: leuk ik heb me aangemeld!
@Tulpjee: ik heb zelf niet veel meer bijwerkingen gekregen bij de hogere doses letrozol (5 en 7.5mg) dus hopelijk is dat voor jou hetzelfde! Duimen dat de volgende ronde goed gaat.
Ik heb vandaag een tweede echo gehad om te kijken of het ei van 10mm verder is gegroeid door de Letrozol 7,5mg. Helaas niet. Nu maar over op injecties dus hoop heel erg dat dat wel wat gaat doen.. Aangezien we volgende maand trouwen hebben we besloten een aantal weken pauze te doen en dan na de bruiloft te beginnen met de injecties. Ergens wel jammer van de tijd die je verliest, maar extra stress is nu even niet welkom en ik wil ook wel echt kunnen genieten van de bruiloft.

@camhay leuk initiatief! Ik meld me alleen niet aan. Te veel mensen die t niet weten. Gewoon voor de zekerheid ;) 
@ntje wat balen zeg! Geniet lekker van je bruiloft! Hopelijk lukt het alsnog met de injecties (of wie weet daarvoor toevallig). Ik moet letrozol nu nog paar maanden proberen. Als dat niet lukt dan overstappen naar injecties. Ik vind injecties doodeng. Naja niet als ik niet hoef te kijken, maar wel als ik dit zelf moet doen. Ookal is dat het natuurlijk wel waard! Hoe sta jij daarin? 

Terug
Bovenaan