@Ntje en Ninna, ik kom hier nog even inbreken ? Ik ben zelf enkele maanden geleden van de Letrozol overgestapt naar GonalF/Ovitrelle. Ik lees hier soms nog mee en zag jullie berichtjes. Ik vond de overstap best groot, althans zo leek het in mijn hoofd. En de eerste keer prikken vond ik heel gek en tegenstrijdig, maar de naaldjes zijn heel dun en klein, je voelt er dus echt helemaal niks van! Na de eerste keer (het is gewoon gek om jezelf te prikken, die vond ik wel spannend hoor!) is dat gevoel er heel snel af en na 3 dagen prik je alsof je nooit anders hebt gedaan. Het heeft wel enkele voordelen, het is misschien iets intensiever, maar als je geluk hebt is het ook veel duidelijker en er is meer controle, dus je weer goed waar je aan toe bent! Ik had uiteindelijk maar 3 á 4 controles per cyclus en goed aanslaande dosis vanaf de tweede ronde. Heel stabiel, nauwelijks bijwerkingen. Alleen van de ovitrelle een beetje. Ik bleek zwanger te zijn na de 4e ronde, wat ik totaal niet verwachtte! Morgen hebben we onze eerste echo ?? Voor mij bleek het dus een hele goed stap en het heeft mij ook echt verlichting gebracht na alle onvoorspelbaarheid en spanning van de letrozol! Ik hoop dat als jullie de overstap maken, dit ook voor jullie geldt! Het is (in mijn ervaring) minder ingrijpend dan ik dacht. Ik duim voor jullie meiden! En fijne bruiloft gewenst Ntje, geniet van elke minuut!