PCOS, Letrozol

@evol. Goed dat je contact heb gezocht! Maar wat balen dat je alsnog geen duidelijkheid hebt. Wat ontzettend vervelend zeg!
Ik wens je een hele fijne bruiloft toe voor volgende week! Hopelijk kan je er alsnog helemaal van genieten! 

Hoi meiden, 
vandaag cyclusdag 9 en eerste keer met 5mg en ik heb nu al een positieve ovulatietest! Ik heb morgen pas m'n eerste echo van deze cyclus.. wat denken jullie ervoor gaan of toch wachten tot ik een eerste echo heb gehad?

@Tulpje, 
leuk dat je nu al een positieve test hebt! Ik zou er nu al voor gaan hoor, you never know. Kan geen kwaad he ☺️

hier terug met clomid begonnen, opnieuw 100mg. Eerste echo vrijdag ?

Zo jammer vandaag geweest vals positief. 4 follikels van 10 mm en bmslv van 2,1 mega balen ook best weinig voor cyclusdag 10 met de ophoging erbij ?

@tulpje. Wat zuur zeg! Goed in de gaten blijven houden dus. Het komt wel!
Wanneer beginnen jullie met ovulatietesten in je cyclus? Bij mij is het rond dag 16 a 18 dus dan vanaf dat 14 kijken ofzo? 

Afgelooen maand mijn eerste ronde letrozol gehad.Op dag 11 een ei van 14mm en op dag 13 een ei van 15mm, te weinig gegeroeid dus. Op dag 21 bloed geprikt en geen eisprong gehad. Op dag 23 en dag 24 ineens 2 positieve ovulatie testen en op dag 24 kramp links onder in me buik bij me eierstok.
Dag 25 contact met de gynacoloog en deze gaf aan dat de test vals positief kan zijn. Iemand hier ervaring mee? Of zou het toch een echte eisprong gweest kunnen zijn dat hii wat langzamer is gegroeid?
Over 2 weken moet ik contact opnemen als ik niet ongesteld ben geworden en niet zwanger ben..

Had een nieuw topic geopend, ben nieuw hier maar misschien moet ik dar gewoon hier plaatsen ;)

Gebruiker 104...
Ja kheb dat heel veel gehad toen ik nog geen letrozol nam. Bij mij was hij 3x in een cyclus positief. Dus ben er toen mee op gehouden. Ga het nu wel weer proberen en ik hoop dat het met letrozol wel werkt.. Dus verder qua ei weet ik niet hoe het zit.. 

@Ninna Ik had een eisprong dag 16 en mocht volgens gyn beginnen met ovulatietest op dag 12, en we gaan zeker een mooie dag hebben thanks!!

@Gebruiker104; lastig! Ik heb deze maand ook geen eisprong en zit inmiddels op dag 24, ik hoop op misschien toch nog een ovulatie maar denk het niet. Volgens mij kan je wel gewoon een goede ovulatie hebben op dag 25 maar dan gewoon wat laat...

Terug
Bovenaan