PCOS, Letrozol

Ander vraagje: als ik straks op dag 35 niet ongesteld ben moet ik waarschijnlijk weer duphaston nemen (zelfde idee als provera, om ongesteld te worden). Maar dan ben ik dus weer 2 weken verder straks... Zijn er ook mensen die zonder menstruatie op te wekken weer begonnen zijn met een nieuwe ronde Letrozol? Misschien als het baarmoederslijmvlies dun genoeg is?

@Evol: een hele fijne bruiloft gewenst!! En ja ik ben weleens gestart met Letrozol zonder menstruatie tussendoor op te wekken. Bms was toen idd nog dun. 

@evol. Ik moest toen wachten op menstruatie (die erg lang duurde)  voordat ik weer letrozol mocht nemen... 
@Ntje ik kan me voorstellen dat je daar een naar geboel bij krijgt. Weet zij dat jullie bezig zijn of weet ze dat niet? 

@Ntje. In ieder geval goed dat ze het weet. Zou helemaal lastig zijn als ze het niet wist van jullie. Vervelend voor beide partijen idd. Zo merk je maar weer hoe oneerlijk het leven is. Ik zou het er ook heel moeilijk mee hebben als ik in je schoenen stond! 

Hallo dames,
fijn om te lezen dat ik niet de enige ben die in dit traject zit. Soms voelt dat zo omdat er geen mensen in mijn omgeving in deze situatie zitten.
Even voorstellen: 
Ik ben vorig jaar juni gestopt met de pil. 9 maanden lang erg onregelmatige cyclus. Naar de huisarts geweest en in eerste instantie geen diagnose of probleem vast te stellen. Toch vond de gynaecoloog het wel al een duidelijk genoeg beeld om te beginnen met letrozol. Voordat we mochten beginnen met de letrozol bleek ik zwanger te zijn in juni 2022. Dit werd helaas een miskraam met 7 weken. Nu 1 ronde gehad met 2.5 mg letrozol, maar geen groeiende eitjes. Nu slik ik provera, dag 5 vandaag. Straks beginnen met letrozol 5 mg. Hopelijk heeft dit effect.

Hoi allemaal, 
door vakantie heb ik véél bij te lezen, dat doe ik morgenekker op mijn gemak! Maar eigenlijk nog 1 vraag die me bezighoudt;
ik heb een hele onregelmatige cyclus, geen pijl op te trekken, maar toevallig was mijn ovulatietest vorige week vrijdag positief en hadden wij het donderdag en daarna zaterdag gezellig gemaakt. Vanaf wanneer zou een (early) zwangerschapstest iets aan kunnen geven? Het is onze laatste "normale" ronde voordat we met medicatie starten en ik merk dat ik toch harder dan normaal hoop dat het nu lukt, zodat ik niet aan die pillen hoef te beginnen....

Terug
Bovenaan