PCOS, Letrozol

Hoi allen,
Gisteren echo gehad ei van 19, 14 en 12,5 ik mag gewoon vrijen omdat het niet aannemelijk is dat de laatste mee zal springen. Nu krijg ik toch een beetje de zenuwen.. wat denken jullie? Heb nog geen positieve ovulatietest gehad.

@tulpjee zou het idd gezellig gaan maken.
@nvlinder ik persoonlijk doe geen early zwangerschapstesten.  Als het wel positief is kan het alsnog mis gaan.. 

Over drie follikels haha. Nu had ik vandaag positieve test gisteren gezellig gemaakt. Ziekenhuis zegt om de dag en nu denk ik oo nee verkeerde timing met de positieve test ?. Wat zouden jullie doen?

@ntje ik hoop zo dat je geniet / genoten hebt van je bruiloft!
@evol voor jou natuurlijk ook
@ tulpje, wat fijn dat je een go had van het ziekenhuis! Ik zou me niet al te druk maken over de timing. Zelf heb ik in de afgelopen cyclus op de dag van de positieve test wel sex gehad, ook al was het officieel de tussendag. Dus 2x dagen achter elkaar. Dat hangt natuurlijk wel ook af van of het bij je partner allemaal goed zit.
Over die laatste cyclus... ik heb tot mijn ontzettend grote verrassing een positieve zwangerschapstets mogen krijgen. Ik had hem al bijna weggegooid omdat ik zo gewend was aan de teleurstelling, maar het was toch echt zo. En ik moet zeggen dat ik mezelf nog steeds wapen voor dat het mis kan gaan, er gaat toch een voorzichtigheid in je zitten door zo'n traject. Maar ik ben wel ontzettend opgelucht dat ik in ieder geval weet dat ik zwanger kan worden en dat is al heel fijn. Nu nog even handen zitten en veel afleiding zoeken tot de eerste controle en dan hopelijk de blijdschap kunnen toelaten :)
Ik ben zo blij met jullie steun hier, ook al was ik hier maar kort, en blijf zeker meelezen. (L)

@twinkel: ohhh jaa wat spannend en leuk, voorzichtig gefeliciteerd!!
@tulpjee: ik snap wel goed dat het met 3 follikels even spannend is, ben benieuwd! Wanneer met het zaad alles goed is, kan het volgens mij geen kwaad om het 2/3 dagen achter elkaar gezellig te maken ;-)

Terug
Bovenaan