PCOS, Letrozol

Momenteel 10 dagen na de eisprong en gister 9 dagen na de eisprong ontdekte ik wat bloed bij het afvegen. Toch wel erg teleurstellend! Mijn ongesteldheid zal zich wel melden de komende dagen. Wel weer positief dat mijn cyclus met letrozole netjes 28 a 29 dagen is. Op naar ronde 4 met letrozole 2,5 mg. 

@Zeeuwsmeisje,
ik pik dit even op want het kan zeker en vast een innestelingsbloeding zijn hoor. 9 dpo is namelijk wat vroeg voor menstruatie en "een beetje bloed" past perfect in dat plaatje. Zolang de bloeding niet helemaal doorkomt, is dit een goed teken. Veel succes! 

@zeeuwsmeisje, spotting kan geen kwaad denk ik maar je kan dat altijd even vragen aan je dokter. Ik heb daar nooit last van, vandaar dat ik meteen denk: innestelingsbloeding. ?
ik weet wel dat met Clomid spotting een bijwerking kan zijn. Is mss ook zo met letrozole? maar dat hoeft niet erg te zijn. 

@mieltje ok dank voor je reactie. Ik heb vamdaag bijna tot geen spotting meer. Aankomdende donderdag is mn 14de dag na dpo dus zou dan ongesteld moeten worden. Ik wacht het deze week nog even af voordat ik ga testen. En neem het spotting zeker mee naar het spreekuur bij de gynaecoloog. 

@Zeeuwsmeisje, ja, zou ik eens doen. Maar hopelijk is het een innestelingsbloeding. 
ik zit vandaag op 10dpo dus we wachten allebei in spanning af ?

@mieltje en @zeeuwsmeisje
Spannend allebei! Ik hoop dat de spotting een mooi voorteken is :).

Ik zit momenteel op NOD, maar nog geen ongesteldheid of het letterlijke onderbuikgevoel dat het eraan zit te komen. Heb vrijdagavond (ik denk 10dpo) een vroege test gedaan en die was negatief. Ik heb me sowieso voorgenomen om dat niet meer te doen, want nu weet ik eigenlijk nog niets. M'n hoop is alleen wat getemperd, wat denk ik wel oke is. Of ik word binnen nu en een paar dagen ongesteld, ik denk dat ik nog een paar dagen wacht met testen. Als het uitblijft en ik heb een negatieve test, betekent het dat 5 mg toch niet goed is voor mij. Wat jij ook al schreef, @evol.. Ik ben daar nu een beetje bang voor, zou balen zijn. Had me eigenlijk al een beetje ingesteld op een geslaagde dosering, na de 'mooie cyclus' van vorige maand. Beetje naief misschien..
Hebben nog meer mensen dit gehad? Dat een dosering je wel een bloeding gaf en daarna niet meer? En - hier spreekt mijn sprankje hoop haha - een zwangerschap nadat jullie 10dpo negatief testten? 

Hai meiden,

Ik ben vandaag op 14 dpo ongesteld geworden. Heb al sinds 9 dpo last gehad van spotting. Vanochtend heeft de menstruatie dan daadwerkelijk doorgezet. Op naar ronde 4 met letrozole. Succes allemaal.

Terug
Bovenaan