Hey dames, Mijn nod is pas volgende week zaterdag 15 oktober maar begin nu net alweer te spotten. Vooral als ik een grote boodschap gedaan heb dan komt er wat bloed mee met het afvegen. Had net vanochtend mijn progesteron bloedwaarde terug en die is goed, zit op 50,1. Zijn er meer dames die last hebben van spotten 1 week voor NOD? Dit is mn 4de ronde met letrozole 2,5 mg en elke ronde begin ik 1 week voor mn NOD al met spotten. Het spotten houdt ongeveer 5 a 6 dagen aan en daarna zet mn ongesteldheid door. Ik hoor graag van de dames die dit ook hebben. Ik heb maandag een telefonisch consult staan met het ziekenhuis dus ga dit ook met hun bespreken, vanwege spotting stond ik deze maand onder controle bij het ziekenhuis. Heeft het zin om om een echo te vragen voor dinsdag bv om te kijkrn of ze wat opmerkelijk zien? Sowieso op naar ronde 5 met letrozole maar het is moeilijk om op dit moment er positief in te staan. ? @evol ook baal momentje voor jou lees ik wel. @nieuwegebruiker welkom op het forum. Ik heb van letrozole 2,5 mg geen bijwerkingen. Ben je ook onder controle bij het ziekenhuis voor echo's?