PCOS, Letrozol

@Evol: ik heb weer even bijgelezen! Ohh dus je moet nog even afwachten, wat spannend. Wanneer is je NOD?  Ik snap het gevoel heel erg dat elke cyclus (onnodig) moeten wachten er één te veel is. Het blijft gewoon zo onzeker allemaal he en je durft niet op veel te hopen. Ik hoop in ieder geval met je mee op een positief resultaat. -- Ik heb uiteindelijk enorm van de bruiloft genoten :) het was een hele mooie dag en heb er lang van kunnen nagenieten! Inmiddels ben ik gestart met de Gonal F injecties, en ben ik ook doorgeschoven naar dat forum. Wel probeer ik jouw proces hier nog af en toe in de gaten te houden. Ik zit ook voor de 1e keer op het wachtbankje. Heel erg spannend en zenuwslopend vind ik het..! Afgelopen vrijdag ben ik voor een echo in het zkh geweest. Toen groeiden er door de Gonal 2 follikels van 16mm en 1 van 17mm. De arts vond 3 een risico (ivm meerlingzwangerschap) maar liet de keuze aan ons. We hebben besloten het gewoon te proberen. Ik heb vrijdagmiddag Ovitrelle gezet en dat zou na 36-40u waarschijnlijk leiden tot een eisprong. Omdat ik er toch niet helemaal gerust op was dat er een eisprong is geweest (omdat 16/17mm niet heel groot is nog om de Ovitrelle te zetten), mag ik a.s. vrijdag bloed prikken om dat te laten bepalen. Hopelijk is er een goede eisprong geweest, in dat geval is mijn NOD 22 oktober

@Ntje ja klopt nog even geduld, zaterdag 15e is mijn NOD. Ik wacht tot zondag met testen maar ben bang dat ik misschien vrijdag ook al wel ongesteld kan worden geen idee. 
Klopt hoor elke cyclus extra voelt gewoon als verloren tijd ofzo.
Fijn dat je ook zo'n mooie dag hebt gehad! Wij zijn nog steeds aan het nagenieten haha hopelijk jij ook.
Ik ben benieuwd hoe het jou vergaat met de injecties, spannend hoor eerste keer wachten. Ik snap wel dat jullie gekozen hebben om ervoor te gaan ookal zijn het 3 follikels, de kans dat ze alle 3 bevrucht worden en innestelen is vrij klein toch...? Waarom moest je niet wachten dan met het zetten van de Ovitrelle tot ze iets verder gegroeid waren? 
Spannend dus of je een eisprong hebt gehad, en dan nog even wachten dus....

Nou ik ben bang dat het bij mij niet meer wat gaat worden deze ronde. Alle klachten die ik normaal heb voor ik ongesteld moet worden zijn aanwezig. Vooral enorme rugpijn (haast nog meer dan ik gewend ben). Dus ik heb de hoop eigenlijk wel een beetje opgegeven verwacht dat ik vandaag of morgen wel ongesteld ga worden helaas...
Hoe is het bij jullie?

@Evol: de kans dat ze alledrie springen, bevrucht worden en innestelen is idd erg klein!  Ohh morgen je NOD toch? Misschien nog even 2/3 dagen afwachten en heel erg hopen, misschien zeggen de klachten niks? Maar dat wachten is gewoon niet te doen he.. makkelijker gezegd dan gedaan. Ik heb trouwens ook echt enorme (lagere) rugpijn, met name aan de linkerkant - maar geen idee wat dat wil zeggen
--
Ik heb vandaag bloed geprikt op progesteron en word daar maandag over teruggebeld. Wel kan ik in mijn portaal al zien wat de waarde is: 62.5 nmol/L. Volgens mij is dat vrij hoog, maar heb niet eerder progesteron geprikt. Iemand een idee / ervaring? Ik heb precies 1 week geleden de Ovitrelle prik gezet.

Aah jammer Angelina. Hopelijk meer succes volgende ronde!

Ik vind het vreemd want bij mij is er nog niks. Ik had echt verwacht vanmorgen wel ongesteld te zijn maar ben het nog niet.
Heb nog steeds wel lage rugpijn en het gevoel dat ik ongesteld moet worden. Merk ook wel dat ik soms 'lek' zegmaar en dat ik dan als ik naar de wc ga denk oké nu zal er echt wel bloed zijn maar nog niet.
Ik verwacht er eigenlijk niks meer van en dat ik in de loop van de dag dan wel ongesteld zal worden, durf er ook niet op te hopen eerlijk gezegd.
Bah slopend hoor dat wachten en onzekerheid. Ik had eerst gezegd dat ik zondag zou testen maar als ik morgen nog niet ongesteld ben weet ik ook niet of ik dan al een test zal doen ivm teleurstelling.. 

@evol. Spannend! Ik snap dat je niet te veel wil hopen want dan is de teleurstelling groot. 
Ik heb aankomende week een spannende week. Aangezien ik de laatste x een cyclus s had van 28 dagen (zou dan ma nod hebben) en de keer ervoor 33 dagen reken ik erop dat het een x aankomende week moet zijn. 

Terug
Bovenaan