@Evol: ik heb weer even bijgelezen! Ohh dus je moet nog even afwachten, wat spannend. Wanneer is je NOD? Ik snap het gevoel heel erg dat elke cyclus (onnodig) moeten wachten er één te veel is. Het blijft gewoon zo onzeker allemaal he en je durft niet op veel te hopen. Ik hoop in ieder geval met je mee op een positief resultaat. -- Ik heb uiteindelijk enorm van de bruiloft genoten het was een hele mooie dag en heb er lang van kunnen nagenieten! Inmiddels ben ik gestart met de Gonal F injecties, en ben ik ook doorgeschoven naar dat forum. Wel probeer ik jouw proces hier nog af en toe in de gaten te houden. Ik zit ook voor de 1e keer op het wachtbankje. Heel erg spannend en zenuwslopend vind ik het..! Afgelopen vrijdag ben ik voor een echo in het zkh geweest. Toen groeiden er door de Gonal 2 follikels van 16mm en 1 van 17mm. De arts vond 3 een risico (ivm meerlingzwangerschap) maar liet de keuze aan ons. We hebben besloten het gewoon te proberen. Ik heb vrijdagmiddag Ovitrelle gezet en dat zou na 36-40u waarschijnlijk leiden tot een eisprong. Omdat ik er toch niet helemaal gerust op was dat er een eisprong is geweest (omdat 16/17mm niet heel groot is nog om de Ovitrelle te zetten), mag ik a.s. vrijdag bloed prikken om dat te laten bepalen. Hopelijk is er een goede eisprong geweest, in dat geval is mijn NOD 22 oktober