PCOS, Letrozol

Hi meiden,
Het gaat nu weer beter! Ik had echt even twee dagen een dipje en zat er écht even doorheen. 
Ik denk dat het ook komt omdat ik een onwijs schuldgevoel had. Mijn vriend kreeg zijn uitslag en dat was gewoon perfect. Ik ben in dit verhaal gewoon echt de enige die roet in het eten gooit. En dan spook er echt van alles door je hoofd, maar daar weten jullie alles van!
@Floratje
Laat die Letrozol maar eens gas geven! Heb je al een afspraak voor een eerste echo of doe jij het deze cyclus op goed geluk?
Ik ben jaloers op je hoor. Ik zou ook zo graag willen trouwen! ? Ga alsjeblieft genieten van alle voorbereidingen en het moois. Laat dit een groot lichtpuntje zijn in je leven!
@Chantal
Allereerst nog van harte gefeliciteerd met je verjaardag! ? Ik hoop dat je een leuke dag hebt gehad. 
Wat is jouw volgende stap nu? Je menstruatie afwachten en dan? 
KEEP YOUR HEAD UP, KEEP YOUR HEART STRONG! ❤
 
Hi meiden,
Fijn dat het iets beter met jullie gaat! Gisteren was een heerlijke dag. Lekker naar t strand en heerlijk gegeten. Ik weet niet zo goed hoelang ik moet wachten. Hebben jullie enig idee hoelang t duurt voordat je progesteron in je bloed stijgt na eisprong? Vorige week woensdag bloedgeprikt en toen was de uitslag 28. Ik denk dat ik binnen een week wel meer weet. Als ik ongesteld word dan start ik ook met 5mg letrozol. Voor nu heb ik pijnlijke borsten en ze zijn groter ??‍♀️. Mijn vriend vond dat ook. Vind t allemaal maar bijzonder. 
Hoop ook dat we snel allemaal goed nieuws hebben ??. Fijne dag!
 
x
 
Joehoe ik ben uit mijn ‘lijden’ verlost ?. Ik doe met jullie mee vanaf zondag of maandag. Ben benieuwd welke uitwerking Letrozol heeft ??.
fijne dag!
 
x
 
[quote quote=10207395]Joehoe ik ben uit mijn ‘lijden’ verlost . Ik doe met jullie mee vanaf zondag of maandag. Ben benieuwd welke uitwerking Letrozol heeft . fijne dag! x[/quote]
Yessss, eindelijk kun je weer verder! 
 
Heeey meiden!
Hier ook weer wat uit het dipje gekropen ;)
@Eve, ik heb volgende week vrijdag mijn eicelmeting (zit nu op dat 3 letrozole) Jaaaa ik heb ook heel lang gewacht op het verloofd zijn :D! En nu het eindelijk is vind ik het toch allemaal maar wat gek ;p al kijk ik wel echt uit naar 'zijn vrouw worden'. Komt bij jou hopelijk ook snel ;) 
@ChantalvS whoehoee allemaal terug in een letrozole ronde :D! eindelijk weer verder kunnen! Ohjaa helemaal vergeten te zeggen: nog een late gelukkige verjaardag! xxx
Laat dit please alle drie 'onze' ronde worden he!
 
Daar ben ik weer! En dit keer gelukkig met iets positiefs. Afgelopen dinsdag een flinke domper gekregen toen bleek dat de 5mg niets had gedaan en er geen follikels waren gerijpt. 
Vandaag weer een controle om te checken of er niet eentje bij zat die misschien toch aanstalten maakte om te groeien. Ik ging er geheel blanco in, want verwachtte natuurlijk niks. Ik had ook niks gevoeld de afgelopen dagen.
Maar op het moment dat de echo gemaakt werd zag ik daar zelf al een groot eitje van 18 mm. :D Die heeft dus echt een flinke groeispurt gemaakt de afgelopen dagen. Yay!
Aankomende woensdag nog een keer terug, want mn baarmoederslijm was wel wat aan de dunne kant. Maar ze verwachten eerdaags mijn eisprong. 
Keep you updatet! ?
 
Hi meiden,
@ Eve; superfijn nieuws! Hoop dat woensdag blijkt dat er een goede innesteling kan plaatsvinden ???.
@ floraaatje; wanneer mag jij voor echo?
menstruatie kwam bij mij moeizaam op gang, maar duidelijk aanweZig haha. Ik ben vandaag gestart en mag volgende week dinsdag voor een echo. Ik ben benieuwd. Hoop dat de bijwerkingen meevallen!
 
x
 
@Eve; WHaaaa super leuk nieuws!! Zo spannend! Nu lekker klussen dan al of wat hebben ze je aangeraden?
@ChantalvS; super spannend die eerste keer he! ik had helemaal geen bijwerkingen van de medicatie (denk ik toch, want ben sowieso al wat minder emotioneel stabiel de laatste maanden :p). 
Ik moet deze week vrijdag voor de echo gaan, nu ik heb woensdag een 'toets' waar ik wat stress voor heb dus hoop niet dat dat negatieve inwerking gaat hebben, ik hoop ook op zo een kanjer van een ei'tje zoals Eve :D
Ik blijf hopen op een goede maand voor ons allemaal
 
Terug
Bovenaan