PCOS, Letrozol

Hoi, 
Ik ben nieuw hier en ik ben op dit forum terecht gekomen nadat ik al het een en ander had opgezocht over Letrozol. Ik heb vorige week woensdag mijn laatste pilletje Letrozol 2,5mg genomen van de eerste kuur. Vandaag had ik de eerst echo en ik merk dat ik vanalles vergeten te vragen ben, tenminste als ik hier nu alles lees. Er was een eicel te zien maar ik weet niet hoe groot die was en of er meerdere cellen te zien waren. Ook weet ik niet hoe dik mijn slijmvies was, dus eigenlijk weet ik nog niks. Donderdag heb ik mijn tweede echo dus dan kan ik ieder geval alles vragen wat ik wil. Zijn er tips van dingen die ik moet vragen? Ik heb nu het idee dat ik nog niets weet en door dit forum komt er opeens een hoop op me af. 
Groetjes

Vandaag eerste echo na 2e kuur. Verbaasd! Dag 10, linkerkant eicel van 19mm. Rechts niets noemenswaardig. Baarmoederslijmvlies was ongeveer 7.7. 
Veel eerder dan verwacht een eisprong dus. Na amper twee weken geleden een vmk te hebben gehad nu alweer een nieuwe kans. Echt een rollercoaster!

@evol jeetje wat kut zeg. En 5 weken duren ook zo lang. Begrijpelijk dat je je even terug trekt. 

@ninna hopen voor jou dat het toch nog raak zal zijn met je laatste setje letrozol. Een gemiste maand is altijd klote..
@gebruiker10101152 ik heb een keertje op dag 19 mijn eisprong gehad bij een cyclus van 32 dagen. Leek het op de echo's wel alsof je snel je eisprong zal hebben? Het kan natuurlijk zijn dat de dosering van de letrozol nog niet goed is en je cyclus te lang is. Dat had ik namelijk bij de 2,5 mg.
@charlied ik vond het altijd wel fijn om te weten hoe groot mijn follikel was en hoe dik mijn baarmoederslijmvlies. Dan heb je voor jezelf een beetje een indicatie of deze dosering zijn werk aan het doen is. Ik vond het destijds heel fijn om precies te weten hoe het traject er uit zal zien, zodat je voor jezelf ook een beetje houvast hebt.
@unwritten wat fijn! Succes!
Hier weer roze bloedverlies. Mijn menstruatie zal morgen of overmorgen wel doorbreken. Baal echt enorm. Maargoed het is zoals het is. Aankomende maand gelukkig de laatste maand letrozol en dan gaan we over op de volgende behandeling.

Gestart met gronal f. Het prikken valt mij onwijs mee! Eerst deed mijn man het en nu kan ik het zelf. Doet geen pijn en gaat heel makkelijk gelukkig. Zag er best wel tegenop!
Gisteren mijn eerste echo gehad naar start gronal f. Dag 9 een follikel van 11 en bmsvl van 4.
as vrijdag nieuwe echo. Zijn er hier mensen met ervaring? Is de groei goed met gronal f? En wanneer verwachten jullie dat ik ovitrelle mag spuiten en doet dit wel zeer?

@robinn bedankt voor je reactie. Ik merk dat ik er heel erg blanco in ben gegaan, misschien iets te. Voor de tweede echo van morgen weet ik ieder geval beter wat me te doen staat.
Ik had nog een vraagje, hebben ze bij jullie man/vriend ook meteen de sperma gecheckt? Of hebben jullie dit pas later een keer gedaan? Mijn man vond het geen prettig idee om meteen al zijn sperma te laten checken terwijl ik pas net de eerste keer Letrozol heb geslikt en we eigenlijk dus nog nooit echt geprobeerd hebben zwanger te worden.

Mijn vriend is nog niet gecheckt. Het probleem lag ik elk geval bij mij, dat stond al vast. Wilden het tot januari aankijken voor hij gecheckt gaat worden. Daar ik al een zwangerschap heb gehad (weliswaar miskraam) ga ik ervan uit dat bij hem niets te vinden valt. 

Ja bij de eerste ronde ben ik vervolgd met echo's.  Toen bleek dat ik een eisprong had. Bij volgende rondes wordt het dan niet meer gecheckt. Dit was ronde 2.

Bedankt voor t reageren!

@tulpjee heb ik nog geen ervaring mee..
Mijn vriend is wel gecheckt. Een keer voordat ik aan de letrozol begon en 1x even een check omdat ik na 9 maanden letrozol nog niet zwanger was.

Terug
Bovenaan