[quote quote=10594611]@robinn bedankt voor je reactie. Ik merk dat ik er heel erg blanco in ben gegaan, misschien iets te. Voor de tweede echo van morgen weet ik ieder geval beter wat me te doen staat. Ik had nog een vraagje, hebben ze bij jullie man/vriend ook meteen de sperma gecheckt? Of hebben jullie dit pas later een keer gedaan? Mijn man vond het geen prettig idee om meteen al zijn sperma te laten checken terwijl ik pas net de eerste keer Letrozol heb geslikt en we eigenlijk dus nog nooit echt geprobeerd hebben zwanger te worden.[/quote]
---
Hier vanaf september bezig, eerst Letrozol en nu Puregon met ovitrelle! Mijn man is nog niet gecheckt maar als deze 1e ronde niet lukt, wil ik het nogmaals even gaan aankaarten. Dit ivm een motor ongeluk en hier wel overblijfselen van zijn en ze het vanuit daar alleen met een echo hebben gecheckt bij mijn man! Ik zou het niet tof vinden als ik 6 maanden aan het spuiten ben en dan ineens pas over zou moeten op iui omdat het te weinig zou zijn voor op de natuurlijke manier bijvoorbeeld ?
---
Hier vanaf september bezig, eerst Letrozol en nu Puregon met ovitrelle! Mijn man is nog niet gecheckt maar als deze 1e ronde niet lukt, wil ik het nogmaals even gaan aankaarten. Dit ivm een motor ongeluk en hier wel overblijfselen van zijn en ze het vanuit daar alleen met een echo hebben gecheckt bij mijn man! Ik zou het niet tof vinden als ik 6 maanden aan het spuiten ben en dan ineens pas over zou moeten op iui omdat het te weinig zou zijn voor op de natuurlijke manier bijvoorbeeld ?