PCOS, Letrozol

[quote quote=10594611]@robinn bedankt voor je reactie. Ik merk dat ik er heel erg blanco in ben gegaan, misschien iets te. Voor de tweede echo van morgen weet ik ieder geval beter wat me te doen staat. Ik had nog een vraagje, hebben ze bij jullie man/vriend ook meteen de sperma gecheckt? Of hebben jullie dit pas later een keer gedaan? Mijn man vond het geen prettig idee om meteen al zijn sperma te laten checken terwijl ik pas net de eerste keer Letrozol heb geslikt en we eigenlijk dus nog nooit echt geprobeerd hebben zwanger te worden.[/quote]
--- 
Hier vanaf september bezig, eerst Letrozol en nu Puregon met ovitrelle! Mijn man is nog niet gecheckt maar als deze 1e ronde niet lukt, wil ik het nogmaals even gaan aankaarten. Dit ivm een motor ongeluk en hier wel overblijfselen van zijn en ze het vanuit daar alleen met een echo hebben gecheckt bij mijn man! Ik zou het niet tof vinden als ik 6 maanden aan het spuiten ben en dan ineens pas over zou moeten op iui omdat het te weinig zou zijn voor op de natuurlijke manier bijvoorbeeld ?

@charlieD wat bedoel je met 'hebben nog nooit geprobeerd om zwanger te worden "? Jullie hebben het eerst zonder medicijnen geprobeerd toch? 
Mijn partner werd ook van te voren gecheckt. Vond het wel fijn om te weten dat dat goed is. 

Ik kom helaas met jullie mee praten. Ik heb vanmorgen negatief getest en dit was mijn laatste ronde om het zelf te proberen, dus ik baal vreselijk! Ik heb de Letrozol al in huis, dus even wachten tot ik er mee kan beginnen. Ik heb wel erg vroeg getest al, dus moet nog even wachten op mijn menstruatie. Maar op deze manier kan ik even de teleurstelling verwerken en me mentaal voorbereiden dat ik Letrozol moet gaan gebruiken.
Wanneer slikken jullie deze? En moet dat met een maaltijd? Ik heb alleen de informatie "1 keer per dag 1 pil" mee gekregen dus geen idee op welk moment van de dag ik dit moet doen. 

@ninna je klopt we hebben het eerst zonder medicijnen geprobeerd maar toen ben ik maar 1x ongesteld geworden in 6 maanden tijd dus voor mijn gevoel hebben we nog niet echt geprobeerd om zwanger te worden. Dit is nu de eerste ronde met Letrozol.

Hoi Jolynn. Wat vervelend dat het niet lukt. Ik zit in mn tweede ronde letrozol. Ik pak deze altijd tijdens de avondmaaltijd rond de klok van 18.00. liefst tijdens de maaltijd anders vlak erna. Veel succes!

Ik zou nu ongeveer 8 weken zwanger zijn maar sinds 2 weken ook amper symptomen. Gister eerste echo gehad en die was helaas niet goed. Een te klein vruchtje en geen hartslag. Had al een voorgevoel dat het niet goed was. Erg verdrietig allemaal, nu klaar maken voor de miskraam. @nvlinder volgens my heb ik gelezen dat jij ook een miskraam hebt gehad. Kwam de miskraam zelf op gang of heb je medicatie gekregen? Zijn hier meer vrouwen met miskraam ervaringen na de eerste echo? Ik twijfel tussen medicatie of curretage als het lichaam het vruchtje zelf niet opruimt. Misschien vrouwen hier die in dezelfde situatie hebben gezeten?

@zeeuwsmeisje!
Wat een verdrietig nieuws. Ik heb in november een miskraam gehad vlak voor mijn eerste echo, kwam spontaan op gang en met de nodige kramp is alles er vanzelf uitgekomen. 
Nu op naar de 3e ronde letrozol. Mijn tweede cyclus was maar heel kort, maar misschien moet mijn lichaam nog wennen aan zowel de medicatie als de miskraam. Het is een rollercoaster geweest sinds de start, maar we houden hoop. Net zoals bij mij weet ook jij dat er in elk geval een mogelijkheid is tot zwangerschap!

Sterkte!

@unwritten dank voor je reactie dat doet me goed.
Hoe ben jij verder gegaan na de miskraam? Moest je eerst een natuurlijke cyclus/menstruatie afwachten of ben je weer begonnen met letrozole slikken. Of hebben ze een menstuatie opgewekt? 
Ik heb al een zoontje van net 2 jaar oud dus dat is een hele fijne afleiding. 

Terug
Bovenaan