@Lara, ja ik denk wel dat het slim is om het op dag 17 en eigenlijk ook op dag 19 en 21 nog gezellig te maken. Er is altijd een kans dat het in een ronde een paar dagen langer duurt voordat je je eisprong hebt. Als dat gebeurt is je progesteronwaarde op dag 21 misschien ook nog niet hoog genoeg. Want dan heb je pas kort voor of op dag 21 je eisprong gehad en het is volgens mij de bedoeling om je progesteronwaarde ong. 7 dagen na je eisprong te testen. Als je dinsdag geen hoge waarde hebt hoeft dat dus ook niet te betekenen dat je geen eisprong hebt gehad. Miss mag je dan ong. een week later nog een keer testen, maar ik ben nu wel erg vooruit aan het denken natuurlijk.
Ik ben eigenlijk ook nog steeds een beetje verbaasd dat je gyn niet 1 x een echo heeft gedaan. Zeker toen je omhoog ging naar 5mg. Vooral om overstimulatie uit te sluiten. Ik kreeg dinsdag nl. de boodschap mee dat we, nadat ik 5mg heb geslikt, het alleen veilig mogen doen tot ik de echo weer heb gehad. Mijn gyn vindt overstimulatie volgens mij echt iets spannends?
@Mariska. Ik vind het best een ding dat we al anderhalf jaar bezig zijn en nu ook in het ziekenhuistraject zijn terechtgekomen. Dus als ik niet positief blijf en doorpak denk ik dat ik er heel snel klaar mee ben ?. Nu besef ik me dat ik wel heel erg veel geluk heb met m'n zoontje en dat het ongetwijfeld anders kan zijn voor vrouwen die zo hun best doen om hun eerste kinderwens uit te laten komen.
Ik heb alleen in ronde 1 een eisprong gehad met 2,5mg. Nu is ronde 2 en is er dus niks meer gebeurd, maar wat je zei. Ik ben allang blij dat dat op CD20 is ontdekt want nu kunnen we weer door. Nu nog 8 dagen primolut slikken en dan zou ik daarna na uiterlijk 7 dagen een bloeding moeten krijgen. De 5mg Letrozol ligt al klaar iig?