PCOS, Letrozol

@Thmaar, nod staat voor niet ongesteldheidsdag. De dag dat je ongesteld had moeten worden en je wordt het niet is je nod daarna loopt het voor elke dag dat je niet ongesteld wordt op, dus nod2, 3 etc. 
 
@THMAAR wat spannend, je kan dus inderdaad bijna gaan testen. We gaan duimen voor je.
@Mariska nee hebben ze nooit kunnen verklaren. Het was een bloeding van drie dagen. Het zou een doorbraakbloeding geweest kunnen zijn. 


@lilo ik heb sinds vanmorgen een opgeblazen buik en nu gewoon echt buikpijn onderin me buik, onder me navel dus. Sinds vanmiddag ook rugpijn erbij. Je zou bijna denken die is zwanger zo'n opgeblazen buik. Reden om cyclusdag 17, 19 en 21 nog gezellig te maken haha.
@gebruiker ik ben ook wel heel erg benieuwd 
 
@Lara, dat is wel erg opgeblazen zeg. Ik probeer je niet bang te maken, maar dat kan juist een symptoom van overstimulatie zijn. Even in de gaten houden de komende dagen of het vanzelf weggaat of juist erger wordt. Als het niet weggaat zou ik contact opnemen met de gyn. Of iig de assistent. Gewoon voor de zekerheid. Als het wel weggaat was het misschien dus wel je eisprong. Dat hoop ik voor je! 
 
@lilo ja thnx voor je advies inderdaad. Het moet morgen toch wel weg zijn of minder zijn anders ga ik wel even bellen inderdaad. Het voelt namelijk niet heel prettig aan
 
Ik heb een hele onregelmatige menstruatie.. dus geen idee? Als er op dag 35 nog geen menstruatie is of zwangerschap dan moest ik weer de gynaecoloog bellen
 
@THMAAR heb je wel echo's gehad dan als ze geen bloed prikken? Anders weet je niet of je een eisprong hebt gehad. 


Bij mij is de rugpijn en pijn gezakt. Het voelt nu wel soort van licht beurs aan. Heel vreemd... Het is niet zo dat ik denk ik moet de gynaecoloog bellen. Wel ga ik zeker donderdag als ik mijn gynaecoloog spreek mijn zorgen uit spreken over de manier waarop hun te werk gaan. Geen echo's, geen echo's bij verhoging medicatie of er eventueel overstimulatie is etc. Heel benieuwd wat ze hierop te zeggen hebben. Ik twijfel ook of ik moet veranderen van ziekenhuis. Ik woon nu op een half uurtje rijden van het ziekenhuis af. Dit komt omdat ik het traject gestart ben in mijn oude woonplaats, ik ga hier met een jaar ongeveer weer terug naar toe als ons huis gebouwd is. Ik wacht gewoon de hele situatie even af denk ik. 
 
@XxLara 
Jaa echo's heb ik wel gehad op cd12 toen waren eitjes 13mm en op cd16 toen waren ze 21mm. Daarna ben ik niet meer terug geweest om te kijken of er een eisprong was..
 
Terug
Bovenaan