PCOS, Letrozol

@THMAAR dat is best lang, hoeveel kilo heb je moeten afvallen voor je letrozol kreeg. Hoop dat jou strijd van 2 jaar lang nu in de eerste maand beloond mag worden. 


Ik ben eigenlijk wel een beetje benieuwd hoe oud jullie allemaal zijn. Ik ben zelf net 29 geworden en mijn vriend is 30 
 
@Lara, ik ben 31 en m'n man is 33. Het lijkt me inderdaad heel fijn als die buikpijn toch een eisprong was. Ik duim voor je. Volgende week weet je gelukkig meer. 
@Thmaar, wat goed zeg ? Echt fijn dat je dan nu na 2 jaar weer een stap verder bent met je kinderwens uit te laten komen. Ik hoop ook heel erg dat je nu niet meer lang hoeft te wachten. Ik snap wel dat je nog even geen test durft te doen. Neem je tijd zou ik zeggen. Het kan ook best zijn dat het nu precies nog te vroeg is voor een test. En als de test positief zou zijn maakt het niet uit of je morgen test of over 2 weken. 
 
@lilo ja ik hoop het zo. Wat ik vreemd vind is dat ik weer gevoelige borsten krijg. Nog niet extreem maar voelt wel een klein beetje gevoelig aan. Dit was met de Provera ook zo erg dat ik dacht niet ongesteld te worden en het uiteindelijk wel werd. Maar nu cyclusdag 18 lijkt me nog niet dat dit een symptoom kan zijn van iets. Ik heb daarstraks eens opgezocht en ben sinds 9 september begonnen met het traject ( medicatie ) en pas 1x een goede eisprong gehad. In de periode dat ik vruchtbaar kon zijn was mijn vriend toen nog in het buitenland ook?

@THMAAR wat ontzettend knap en goed. Zoals lilo ook zegt moet je een test doen wanneer jij je daar prettig bij voelt. 
 
 
 
Ik zit trouwens al in mijn 4e ronde Letrozol. Ik dacht in de 3e....hoe zit dat bij jullie? Mijn gynaecoloog zegt Max 6 rondes als het dan niet goed werkt over gaan op injecteren. Maar als de Letrozol wel goed aanslaat mag je er ook voor kiezen om nogmaals 6 maanden door te gaan. 
 
@Lara, ik heb het er eigenlijk nog niet over gehad met m'n gyn, wat te doen als het niet goed aanslaat. Maargoed voorlopig moet ik nu natuurlijk ook gewoon weer afwachten of 5mg aanslaat. Ik heb officieel pas 1 ronde gehad natuurlijk.
Ik heb voor mezelf wel een grens. Ik wil niet verder gaan dan Letrozol, dus medicatie in pilvorm. Ik haak in principe af als er over injecties, evt. in combinatie met IUI of IVF, gesproken gaat worden. Dit is echt een persoonlijke keuze en zeker geen oordeel naar anderen die die stappen wel willen zetten. 
 
Terug
Bovenaan