PCOS, Letrozol

Ooh Ninna, heel veel goede moed voor jullie beide. Onbeschrijfelijk welk verdriet jullie nu moeten meemaken. 
Weet iemand van je nieuwe werk er al iets over? Dat kan het soms misschien wat gemakkelijker maken? Maar het lijkt me idd niet simpel om rust te vinden :/ 

Ik ben nog steeds wachtende op reactie op de letrozol. Ik heb deze cyclus 5 mg mogen nemen maar op cyclusdag 15 nog steeds geen response te zien op echo. Heb nu 3 dagen 7,5 mg bij mogen nemen en binnekort terug echo. Ik weet het niet zo goed aangezien 7,5 mg al de hoogste dosis is.. niet echt bevorderlijk voor het vertrouwen in je lichaam als er geen reactie op is.

@mirelly ja ondertussen weten ze het ja. Kheb deze week rustig aan mogen doen.
Heb je ondertussen alweer een echo gehad? Doet de 7.5mg wat? 
@charlieD wat las ik net in een ander topic? Ben je zwanger?!?! Gefeliciteerd ? 

@ninna ik snap heel goed dat het werken je zwaar valt. Je kunt er het beste met mensen over hebben inderdaad, dan kunnen ze er rekening mee houden en snappen ze waarom je soms 'afwezig' bent. Hopelijk gaat het inmiddels alweer wat beter met je en heb je weer wat moed gekregen. 

Ja klopt, ik ben inderdaad zwanger! Ik vond het lastig om hier te zeggen vandaar dat ik er niets over gezegd heb. 

@charlieD gefeliciteerd! Had je gewoon kunnen doen hoor. Het is je gegund! Je hebt zelf ook een miskraam gehad toch? Hoe heb jij dat toen gedaan? Dan is het toch juist fijn om het weer te kunnen delen dat het raak is? Of je dat wel of niet heb meegemaakt kan je dat hier natuurlijk altijd delen. We zijn hier allemaal met dezelfde reden he ?

@ninna Klopt inderdaad dat ik het gewoon had kunnen delen. Maar het forum deed zo gek waardoor het sowieso allemaal stroef verliep en ik vond de timing ook niet top. Ik heb inderdaad ook een miskraam gehad wat ook maakt dat ik nu wat voorzichtiger ben, in de zin van laat ik maar eens eerst de eerste echo zien en dan kan ik langzaam aan echt blij worden. 

Proficiat, CharlieD! Ik duim voor je dat alles goed blijft gaan ☺️
Op de echo nog steeds geen reactie te zien. Als laatste poging mag ik nu 5 dagen nog een keer 5 mg letrozol nemen in de hoop toch nog een reactie uit te lokken. Ik vind het eigenlijk maar vreemd zo met die dosissen afwisselen. Als hier geen reactie op is, is onze keuze: laparoscopische drilling of .. je raadt het nooit: niets. Wij zijn niet echt een voorstander van de operatie dus we gaan ergens anders een second opinion vragen.

@ninna Volgende week maandag heb ik de 7 weken echo dus dat is gelukkig al snel. Ik vind het wel spannend moet ik zeggen.
@mirelly Dankjewel! Hopelijk heb je bij deze dosering wel reactie. Ik moet zeggen dat ik bij 2,5 en 5 ook niet het gewenste resultaat had. De dosering 7,5mg was wel goed voor mij. 

Terug
Bovenaan