PCOS, Letrozol

Ja ik vind het lastig. Mn omgeving zegt juist ga werken, je kan het niet maken gelijk ziek te zijn enzo. En t geeft afleiding, anders is beginnen misschien nog moeilijker. 
Als ik niet ga dan ga ik open kaart spelen. Maja dan ben ik ‘die collega die een miskraam heeft gehad’. Dat label vind ik ook niet fijn. Dat ze me nog niet gezien hebben en dat al denken. Of ik moet vragen aan mn leidinggevende of ze dit niet wil delen. Maar dan krijg ik mss alsnog de vraag als k een week later wel op het werk ben, waarom ik later ben begonnen. Eigenlijk ook geen zin in.. En aan de ene kant denk ik ook. Stel je niet zo aan. Het was eigenlijk nog 'niks'. Denk dat ik het toch maar moet proberen. En hopen dat ik niet te veel heb gehuild na het ziekenhuis bezoek morgen.. 

@ninna erg lastige situatie inderdaad, maar jij bent de enige die hier de juiste beslissing voor kan maken. Dat het "niets" was is natuurlijk niet waar, na zo lang proberen eindelijk een positieve test in je handen is zó enorm veel. 

Ik snap wel wat je omgeving bedoeld, waarschijnlijk een fijne afleiding en een eerste dag bij een nieuwe baan gaat vaak enorm snel voorbij, je krijgt zoveel nieuwe indrukken. Als je gaat zal je savonds wel helemaal gesloopt zijn. 

Het hangt er natuurlijk ook vanaf wat het ziekenhuis morgen te vertellen heeft.. heel erg lastig. Maar wat je ook kiest, niets is goed of fout, jij moet je er goed bij voelen. 

Sterkte! 

Dankje @charlieD lief van je. Ik moet over 4 weken terug. Dan kijken ze hoe het eruit ziet. We gaan niet wachten op mn eigen menstruatie dan, want dat kan maanden duren. Dus hangt vh baarmoederslijmvlies af. Het word dan of menstruatieopwekkers of gelijk weer door met spuiten. 

@ninna Aah oké, dus nog even afwachten hoe en wat. Misschien ook wel goed, dan hoef je er even niet aan te denken en kun je het een plekje gegeven. Was je vandaag nog naar je nieuwe werk gegaan?

@charlieD. Ja ik ben wel gaan werken. Vandaag ook en de rest vd week ga ik ook. Dat voelde toch beter op alle fronten. Hoewel het wel moeilijk is en nogal dubbel. Maar heb er toch wel afleiding van. Alleen lastig als ik naar de wc ga en er steeds aan hetinnert word door de bloeding.
Hoe is het bj? 

@ninna goed van je dat je toch bent gegaan. Zo gaan de dagen in ieder geval snel voorbij en denk je er misschien wat minder aan. Al blijft het natuurlijk confronterend, vooral met jouw werk. Nu lekker bijna Pasen en een lang weekend, geniet er maar van ❤️
Met mij gaat alles goed. 

@charlieD. Merk toch dat het wel erg zwaar is het werk. Idd erg confronterend en daardoor eigenlijk geen afleiding. Weet niet of ik het op deze manier volhoud..
Hoe gaat het met iedereen? 

Terug
Bovenaan