Lieve Sofia (en alle andere dames die hierover meepraten), Wat naar dat je met PCOS werd gediognostiseerd. Ik zie dat je berichtje uit 2019 komt, een aantal jaar geleden alweer. Ik hoop heel erg dat het je ondertussen is gelukt om zwanger te worden, en dat het traject erheen niet al te ingewikkeld is geweest. Ik had niet de kans om alles terug te lezen, omdat er op het moment dat ik dit schrijf al 743 pagina's aan reacties zijn. Wat ik wel weet, en wat de 743 pagina's ook maar weer eens laten zien, is dat het een onderwerp is wat bij veel mensen speelt en een grote impact op je kan hebben. Maar dat het ook zeker niet het einde betekent! Er is tegenwoordig nog zo veel mogelijk. De dokter zal vele van jullie vast al hebben ingelicht over de opties en medicatie, maar wil je toch nog wat meer informatie of even wat dingen nalezen, bekijk dan vooral ook eens onze pagina over Clomid en Letrozol. En lees je dit mee, kort nadat je de diognose hebt gekregen, dan kan deze pagina misschien helpend zijn, daarin bespreken we alles wat je wilt weten over PCOS (en meer). Voor iedereen die hiermee worstelt: heel veel succes met alles en hou de goede moed erin!
Groet, Hannah - Ouders van Nu
Groet, Hannah - Ouders van Nu