@Lisanne: aah ok, ik heb alleen weet van waarden in 'g/l'. Ik hoop dat je response krijgt met 7,5 mg. Ik heb ergens gelezen dat vrouwen met een hoge AMH, een hogere dosis zouden nodig kunnen hebben om een response uit te lokken. Dus het zou zomaar kunnen! Ieder lichaam is natuurlijk anders en het valt helaas niet te voorspellen hoe er op gereageerd gaat worden. Maar we supporteren voor elkaar ?
Er is bij mij nog geen eisprong geweest. Mijn labowaarden van vandaag tonen een stijging van oestradiol. Dus ik mag morgen ovitrelle zetten, wat op zich wel positief is (al duurde het wel lang). Ik hoop wel dat de follikels voldoende tijd gehad hebben om volledig rijp te zijn. Nuja, tijd was er voldoende (zal op dag 37 zitten als ik mijn eisprong heb)?. We weten wat doen dit weekend?
Er is bij mij nog geen eisprong geweest. Mijn labowaarden van vandaag tonen een stijging van oestradiol. Dus ik mag morgen ovitrelle zetten, wat op zich wel positief is (al duurde het wel lang). Ik hoop wel dat de follikels voldoende tijd gehad hebben om volledig rijp te zijn. Nuja, tijd was er voldoende (zal op dag 37 zitten als ik mijn eisprong heb)?. We weten wat doen dit weekend?