@Zeeuwsmeisje, vreselijk nieuws.. ik begrijp dat je zelf terug begonnen bent met letrozol. Heb jij met letrozol ook zo'n lange cyclus?
@Ninna, wat een goed nieuws! Ik ben blij voor je dat eentje gewonnen heeft. Veel succes met de spuit straks en veel plezier dit weekend ?
Ik heb vandaag een minder dagje. Ik heb sinds woensdag typische kniepijn die ik tijdens mijn regels ook heb, dus ben me erop aan het voorbereiden dat ze doorgaan komen. Vandaar een test gedaan vandaag die witter dan wit was.
Ik weet niet zo goed of ik nog verder wil gaan met letrozol omdat ik er zo onverwacht op reageer (eerste ronde 5x 2,5 mg + 5x 5 mg nodig voor 1 follikel; cyclusduur van 41 dagen // tweede ronde 5x 5 mg + 3x 7,5 mg + 5x 5 mg nodig voor 2 follikels; cyclusduur van 50 dagen en counting). Dus het is bij mij niet zozeer het zoeken naar een juiste dosis lijkt het maar afwachten tot mijn lichaam reageert. Het zou zomaar kunnen dat de volgende keer met 8x 5 mg er misschien >2 follikels groeien omdat de eerste keer een lagere dosis hielp. De duur van mijn cyclus is ook niet echt verminderd. Op 4 maand dat we aan het proberen zijn hebben we nog maar 2x een kans gehad, wat frustrerend is. En dit voor een gelijke kans op een zwangerschap dan als we geen problemen zouden hebben.
Misschien dat we naar een ander ziekenhuis gaan overstappen. Mijn dossier is daar al een keer bekeken geweest en hij stelde in-vitro maturatie voor. Het is natuurlijk een grote stap en ik ben me er zeer bewust van dat we nog niet zo lang bezig zijn met dit traject maar ik spreek denk ik voor iedereen als ik zeg dat we liever nu zwanger zijn dan binnen een jaar en dat we de beste kansen willen krijgen.
Ps: vergeef me als ik nu toch zwanger blijk, maar dan zou mijn lichaam mezelf verbazen..