PCOS, Letrozol

@ninna ja met mij gaat gelukkig alles goed. Met de zwangerschap ook nog dus daar zijn we heel blij mee. Denk dat we over een paar weken helemaal gerust kunnen zijn, ofja bijna helemaal.
Hoe gaat het nu met jou? Ik snap dat moederdag en een bekende zien lastig is. Heb je wel weer vertrouwen in de vervolgstappen? Elke kans is een nieuwe kans dus het zou zomaar kunnen dat het weer raak is, vertrouwen hebben :) Wanneer zijn je wachtweken voorbij?

@robinn ah vandaar. Dus volgende keer een lagere dosis neem ik aan?
@charlieD wat fijn!
Op dit moment heb ik geen vertrouwen in de cyclus om eerlijk te zijn. Wel in de behandeling hoor. Maar denk nu niet dat het raak is. Normaal gesproken altijd pijnlijke borsten. Met letrozol had ik dat al en ook zonder letrozol regelmatig. Deze dosis is wel wat hoger dan waarmee ik de vorige begon. Dus vind het gek dat ik er geen last van heb. Sinds de gonasi wel erg moe elke keer.. Maja hormonen he.
Ik wil volgende week maandag testen. Maar ik verwacht dat aankomend weekend de menstruatie zal komen. 

Hey Ninna,
Hoe gaat het met je? Ik las dat het deze keer niet gelukt is maar je had je er al wat op ingesteld dus hopelijk kan je vol goede moed naar de volgende poging toeleven ?

Hi mirelly, 
Ja klopt. Toch ongesteld geworden, wat ik idd ook had verwacht. Vandaag weer beginnen met de injecties. Nadeel is alleen dat k vorige cyclus echt chagrijnig was. Ik hoop dat ik dat nu wat minder ga worden. Ookal hebk wel wat gedoe op t werk, waar ik best mee zit. Dat zal ook niet helpend zijn. 
Hoe is het bij jou? Met de nieuwe behandeling al gestart? 

Ai.., lijkt me idd geen goede combo: de hormonen en gedoe op je werk :/ hopelijk reageer je weer zo snel als de vorige keer, dat het aantal injecties beperkt blijft. Echt knap van je dat je dat zelf doet!
Met mij gaat het goed, de rollercoaster gaat nog steeds omhoog hier. Na een korte kuur van menopur is er al een pick-up gebeurd. Morgen heb ik echo en bloedafname om te bekijken of ik mag starten met de medicatie voor de terugplaatsing. Ik heb alleen sinds vandaag wat bloedverlies en ik weet niet zo goed of dat een ontrekkingsbloeding van de menopur of nog steeds van de pick-up kan zijn. Iets om morgen na te vragen.

Mirelly. Nu moet je dus ook injecties zetten? Hoe was het vandaag? Mag je starten met de medicatie voor de terugplaatsing? 

Ja, ik heb 3 dagen injecties moeten zetten voor de pick-up. Het was wel een beetje vervelend want de laatste injectie moest om 14u gezet worden tijdens een familiefeest.
Ik moet eerst mijn regels laten doorkomen, dus eerst een kuur duphaston nemen, helaas. Maar misschien ook wel beter met het milde bloedverlies dat ik nu heb, dat alles goed gereset wordt. Terugplaatsing zal dus pas voor rond eind juni zijn, denk ik.

Terug
Bovenaan