PCOS, Letrozol

@mirelly konden jullie gelijk terecht bij het ziekenhuis? Of bedoel je 4 maanden proberen met letrozol?
Je mag zeker mindere dagen hebben hoor. Heeft iedereen als het allemaal zo lastig gaat. Heb het ook regelmatig. IngVitro maturatie heb ik even moeten opzoeken. Ik kende het niet. Staat wel bij dat het onbekend is wat het verder kan doen. Zou je dat aandurven?
Heb je dit eekend nog eens getest? Of is je menstruatie doorgekomen?

Hey Ninna,
Ja, ik bedoelde ongeveer 4 maanden proberen met letrozol. Mijn menstruatie is zondag echt doorgekomen :/ 
IVM is inderdaad nog relatief nieuw, maar in België wordt dit toch al gedaan sinds 2010. De resultaten zijn vergelijkbaar als met IVF maar de steekproefgrootte is natuurlijk kleiner. We kregen ook een goed gevoel bij de arts die dit voorstelde en ze hebben hier toch wel al veel ervaring in. En aangezien we geen ovariele drilling willen laten uitvoeren lijkt ons dit onze beste optie. We hadden gedacht dat we binnen een maand konden opstarten want dat was ons zo verteld maar het gaat zelf sneller. We mogen deze week al gaan voor de uitleg en volgende week vindt de eerste pick-up plaats! Wel spannend allemaal nu :)
Jij nu terug in de wachtweken? Heel veel succes alvast! ?

@mirelly oh dat gaat snel idd! Is dan het proberen waard natuurlijk. En hormooninjecties is geen optie? Spannend hoor! Hopelijk heeft dat meer effect ?.
Ja ik zit weer in de wachtweken. Ik ga 2e pinksterdag testen (als ik nog geen menstruatie heb). Ik zet hem altijd wat later. Vind het zo naar om op nod te testen en te zien dat ie negatief is. Dus dan maar iets langer wachten ?. 

Onze huidige gynaecoloog leek hormooninjecties niet te willen proberen owv grote kans op overstimulatie bij mij. 
Ok, weer een spannende periode voor jou! Ik duim alvast voor positief nieuws binnen 2 weken! Succes!??

@mirelly ah vandaar! Oke. Nou ben benieuwd naar dit nieuwe traject! Dankje.. Heb er nu wel minder vertrouwen in dan de vorige x. Ook een beetje dat ik me niet kan voorstellen dat het nu weer raak zou kunnen zijn. Maar ik wacht af. In iedergeval even lekker dat ik niet naar het ziekenhuis nu even moet.
Ik vond vorig weekend wel even heel moeilijk. Zag iemand die ik ken die een kind krijgt rond november.. (hadden wij als het goed was gegaan ook) en moederdag natuurlijk. 
@robinn @charlieD en zeeuwsmeisje hoe gaat het bij jullie? 

@robinn oh nee. Wat klote zeg. Dan moet je idd weer opnieuw beginnen. Bij dat traject moet je er eigenlijk toch meerdere hebben of was het nu echt veel te veel? 

@ninna ja klopt inderdaad! Ik had er alleen echt veelste veel en dan wordt het gevaarlijk om door te gaan. Hoop dat we snel opnieuw mogen beginnen. Hoe gaan jouw wachtweken?

Terug
Bovenaan