PCOS, Letrozol

Ik had vermoedelijk geen eisprong voordat ik met letrozol begonnen was. De eerste keer was zonder ovitrelle en toen had ik echt op 1 dag een duidelijke LH- piek die de dag nadien weer minder was.

Aja, zo op die manier. Daar heb ik geen ervaring mee. Maar spannend! Ik hoop voor jullie dat het positief is dit weekend :)

Ah zo oke! Ik snap het..
Wat lief, dankjewel.. Dat hopen wij ook.
Al denk ik dat zo'n 1e ronde niet heel vaak gelijk zwangerschap geeft?! Althans dat zeg ik steeds tegen mezelf. Als de cyclus maar gewoon tussen de 30 en 35 dagen komt vind ik het al top! Dan is de kans op zwangerschap er in ieder geval

@Onzekermeisje ik heb 7 maanden letrozol gebruikt. Ik had voordat ik ermee begon ook lange cyclussen van tussen de 5 weken en 3 maanden. Letrozol zorgde er bij mij voor dat mijn cyclus tussen de 29 en 33 dagen ongeveer was. Toen ze in het ziekenhuis de eerste paar rondes checkte had ik wel een eisprong gehad! Helaas geen positief resultaat uiteindelijk. Dus ik ben nu 3 maanden bezig met hormooninjecties. De eerste keer was gelijk raak, alleen helaas een miskraam met 7 weken. Ik vermoed dat ik do of vr mijn nod heb, dus spannend!

Opzich was mijn verhaal dus redelijk positief. Er zijn ook mensen bij wie letrozol wel een positief resultaat geeft (zwangerschap) , dus wie weet!

@Ninna Dankjewel dat je jouw verhaal hebt willen delen. Vind het ook mooi positieve verhalen te horen!! Maar wat spannend ook voor jou.. Wachten duurt dan echt lang he... Je kan de dagen wel om kijken... Toen het na 7 keer met letrozol niet lukte is daar toen een reden van gevonden of is dat nooit verder onderzocht?

Ja dat klopt. Wachten duurt lang! We wachten al 3 en 3kwart jaar... Duurde lang voordat ik bij het ziekenhuis terecht kon enzo...
Nu nog even afwachten. Maar ik ga er niet vanuit dat het raak is. Ookal hoop ik het wel!

Terug
Bovenaan