Ppffff echt zo klote weer
Helaas weer niet gelukt.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Helaas weer niet gelukt.
oh wel spannend dus! Hoop echt voor je dat het baarmoederslijmvlies vrijdag dikker is geworden!!Ik moet nog een weekje extra oestrogel gebruiken, baarmoederslijmvlies was gisteren ong 6 mm, wat nog te dun is om een terugplaatsing te plannen. Dus hopelijk komende vrijdag beter. Binnen 2 weken vertrekken we op vakantie dus voel nu wel al wat druk komen :/ maar hoop dat ervoor dus een terugplaatsing kan doorgaan.
@Elise, heb je al wat symptomen dat je regels er aan kunnen komen? Hopelijk hen je snel meer duidelijkheid en dat je dmaan de volgende poging kan beginnen?
Oh wat heeerlijk Noord-Italië!! Als er idd dan toch een plek is waar je moet wachten kun je het beter daar doen, haha.. Fijn vooruitzicht in ieder geval!Dankjewel, Elise. We gaan naar Noord-Italië. Ik kijk er wel naar uit! Als alles goed is, zou dat juist onze wachtperiode zijn. Dus er zijn minder leuke plaatsen om die door te komen
Huhm, jha, je hebt precies wel heel wat symptomen maar het is inderdaad erg moeilijk denk ik om het onderscheid te maken tussen beginnende menstruatieklachten en mogelijks zwangerschapsymptomen. Hopelijk krijg je tegen woensdag meer duidelijkheid en zoniet, kan het ziekenhuis je hopelijk verder helpen.