PCOS, Letrozol

Ik kan je helaas niet wijzer maken, ik heb het niet voorgehad en kan me niet herinnerren dat iemand anders op het forum dit voorhand :/ misschien dat een bepaalde fase in de cyclus wat langer duurt en daardoor het langer duurt vooraleer je menstruatie doorbreekt?

Ik kan je helaas niet wijzer maken, ik heb het niet voorgehad en kan me niet herinnerren dat iemand anders op het forum dit voorhand :/ misschien dat een bepaalde fase in de cyclus wat langer duurt en daardoor het langer duurt vooraleer je menstruatie doorbreekt?
Ja, misschien dat de eisprong toch wat later geweest is dan gedacht. Want de exacte datum weet ik natuurlijk niet.
Dus afwachten maar.. Zal vast deze week ergens ongesteld worden...

Ik kan je daar ook niet mee helpen. Ik heb voordat ik in het ziekenhuis liep wel ovulatietesten gedaan. Maar die werden door de pcos meerdere keren positief in verschillende weken. Dus die heb ik niet meer gebruikt, omdat ik er dus niet wijzer van werd.

Ik kan je daar ook niet mee helpen. Ik heb voordat ik in het ziekenhuis liep wel ovulatietesten gedaan. Maar die werden door de pcos meerdere keren positief in verschillende weken. Dus die heb ik niet meer gebruikt, omdat ik er dus niet wijzer van werd.
Nee zonder medicatie werken ovulatie testen niet als je PCOS hebt... Daar was ik al heel snel achter Hoop dat de volgende ronde ik wel wat heb aan de ovulatie testen hihi.

Dag dames,

Hoe gaat het met jullie?

@Ninna, jij misschien begonnen met een nieuwe cyclus? Of gaat er iets veranderen?

@Elise, wat zei het ziekenhuis? Je menstruatie ondertussen doorgebroken?

Ik heb vandaag de hele dag in spanning gezeten. Mijn bms was maar met 1 mm verdikt en ik kon ook niet wijs uit mijn bloedresultaten (mijn oestradiol was veel lager dan vorige vrijdag, terwijl ik dezelfde dosis oestrogel gebruikte). Rond half 4 kreeg ik het verlossende telefoontje dat volgende week vrijdag de terugplaatsing gaat plaatsvinden! Ik vind het wel super spannend (net vóór ons verlof)! :)

Laatst bewerkt:
Hi @Mirelly. Ja ik ben begonnen met een nieuwe cyclus en morgen alweer naar het ziekenhuis (dag 11). Vorige keer moest ik op dag tien komen en dag elf ook. Toen s avonds al gonasi zetten. Ze zei toen dat ik na de eerste echo eigenlijk het al gezellig had moeten maken, omdat ie groot was. Nu nog geen echo gehad en geen idee of we het vanavond al gezellig moeten maken. Ze zei toen na de eerste echo mag je onveilig vrijen. Maar nu geen echo gehad, dus geen idee wat te doen. Weet ook niet of mn cyclus nu ook zo kort is..
Oeh wat spannend! Dus aanstaande vrijdag gaat het gebeuren. Hopelijk een goed resultaat. Moet je nu nog wat doen in de tussentijd ervoor of dat niet?

Hi allemaal,

Ik lees al een poosje mee en ik vind het heel mooi om te zien hoe iedereen elkaar steunt en meeleeft. Ik vind jullie echt enorm dapper, spanning en hoop wisselen zich continue af en wat zal dat zwaar zijn!

Ik ben zelf februari 2022 gestopt met de pil. In februari 2023 primolut geslikt. Echte menstruatie heb ik pas voor het eerst in april 2023 gehad. Ik ben doorverwezen en blijkt PCOS. Net 10 dagen duphaston geslikt en nu wachten op een bloeding en dan op dag 3 starten met letrozol 2.5 mg. Ben heel benieuwd wat dit gaat doen.

Hi allemaal,

Ik lees al een poosje mee en ik vind het heel mooi om te zien hoe iedereen elkaar steunt en meeleeft. Ik vind jullie echt enorm dapper, spanning en hoop wisselen zich continue af en wat zal dat zwaar zijn!

Ik ben zelf februari 2022 gestopt met de pil. In februari 2023 primolut geslikt. Echte menstruatie heb ik pas voor het eerst in april 2023 gehad. Ik ben doorverwezen en blijkt PCOS. Net 10 dagen duphaston geslikt en nu wachten op een bloeding en dan op dag 3 starten met letrozol 2.5 mg. Ben heel benieuwd wat dit gaat doen.
Spannend Romee!! Ik ben gister begonnen met de 2e ronde letrozol 2.5 mg! Leuk dat je ook op dit forum zit. Zeker fijn om hier mensen te hebben met dezelfde ervaringen enzo. Althans ik vind dat altijd fijn als je erover kunt praten. Heel veel succes en hoop dat het voor je gaat werken!!

Terug
Bovenaan