PCOS, Letrozol

Vandaag weer een echo gehad, maar helaas. Eicellen zijn niet gaan rijpen. Toch wel teleurgesteld.
Nu weer begonnen met provera en daarna letrozol, maar nu 5 mg. Ik ben benieuwd...... wordt vervolgd!
 
@margreet jammer! Op naar de volgende ronde. Hopelijk slaat 5 mg wel aan. Toen ik van 2,5 naar 5 ging sloeg het wel aan dus hoop bij jou ook. Voor mij is het ook even afwachten of 5 mg weer aan is geslagen. 
 
@lara: Ik moet morgenochtend naar de gynaecoloog dus dan hoor ik meer.
@margreet: Wat vervelend. Ik snap heel goed dat je teleurgesteld bent. Maar inderdaad op naar de volgende ronde. Ik ga duimen dat 5 mg wel aanslaat. 


 
 
 
@knh succes.
@margreet Bij 2.5 mg was mijn progesteronwaarde maar 3.6 echt heel laag dus. Bij 5 mg was het 78. Het moet minimaal boven de 25 zijn voor een goede eisprong. 
ik blijf nog rustig op het wachtbankje zitten t/m morgen ?
 
Bij mij helaas nog niks te zien. Ik moet maandag terugkomen en dan willen ze een laatste keer gaan kijken. De gynaecoloog gaf aan dat ze uiterlijk rond dag 21 een eisprong wil hebben. Maandag zit ik op dag 19. Ik verwacht er niet te veel van, maar de gynaecoloog zegt dat het nog kan komen. Na maandag anders gelijk starten met provera en daarna met letrozol 5 mg. Hopelijk slaat dat dan wel aan.
@Lara: Spannend. Krijg je gelijk de uitslag? 
Rond welke dag vindt bij jullie de eisprong plaatst? 
 
vandaag officieel de stempel PCOS gekregen... bah... maar ik mag nog even doorgaan met mijn teunisbloemolie omdat die mijn cyclus al heel erg verkort, vandaag was de eerste echo in mijn cyclus en bloed geprikt.. volgende week krijg ik daar uitslag van..
als bepaalde hormoon waardes niet voldoende zijn in dit moment van de cyclus of na de eisprong dan kan er alsnog gestart worden met medicatie.. spannend hoor!


 
Heel veel sterkte allemaal! Hopen op een goede ronde voor allen!
 
@kmh wat jammer zeg! Hopelijk groeit er alsnog wat en anders inderdaad over op 5mg. Ik heb gister bloed geprikt en heb morgen een telefonisch consult over de uitslag met mijn gynaecoloog. Ik heb geen idee rond welke dag mijn eisprong plaats vind omdat ik geen echo's krijg. 


@cardiozuster wat vervelend voor je dat ook jij de stempel heb moeten krijgen. Hoe lang zijn je cyclussen nu door de teunisbloemolie? 
 
@ lara. Spannend hoor hoop heel erg voor je dat je een eisprong hebt gehad. Als je de uitslag telefonisch krijgt ga je dan ook praten over echo's of ga je dat face to face doen? Hoop voor je dat ze een beetje optijd bellen en je niet de hele dag zit te wachten.
@Margreet. He jammer. Snel door naar de volgende ronde hopelijk doen 5mg wel wat.
@kmh. Balen zeg. Hopelijk maandag beter resultaat en anders snel door. Maandag weet je in ieder geval hoe verder. Als die onzekerheid is maar niks.
@Cardiozuster. Vervelend dat jij ook die stempel hebt gekregen. Welkom in deze groep geweldige dames.
Wat is het verschil in cyclus door de teunisbloemolie?
 
Terug
Bovenaan