PCOS, Letrozol

@Lara, dat is heel belangrijk toch. Dat je er weer vertrouwen in hebt en weer hoop hebt dat het goed gaat komen. Ik begrijp het wel hoor. Dat lange wachten en die onzekerheid zijn echt heel naar.
Ik heb mezelf er afgelopen week ook echt even doorheen moeten slepen. Met de bijwerkingen van de Primolut had ik 3 dagen geleden m'n dieptepunt bereikt en ik wilde bijna overal maar mee stoppen. Ik ben doodmoe, had echt buikpijn, een opgeblazen gevoel, was flink misselijk en door vocht een kilo aangekomen. Daarnaast was het mentaal ook echt niet leuk. Ik ging van onredelijk boos of chagrijnig, naar gewoon normaal, naar depri en verdrietig en ik heb nog nooit zoveel nachtmerries achter elkaar gehad.
Ik weet nu iig heel zeker dat ik nooit meer Primolut ga gebruiken. Mocht de 5mg Letrozol niet aanslaan dan wacht ik nog liever m'n eigen ongie af. Of misschien 1 keer Provera uitproberen ? Voor nu heel blij dat ik heb volgehouden en vanavond m'n laatste Primolut heb ingenomen. Nu hoop ik dat het z'n werk doet en ik snel m'n nieuwe cyclus kan beginnen. Ik probeer 'ronde 2' maar zo snel mogelijk te vergeten. ?
 
@lilo jeetje wat verschrikkelijk naar dat je je zo ellendig voelt door de primolut. Misschien kan je dit wel even aangeven aan je gynaecoloog ook. Miss dat Provera indd minder heftig is. Hopelijk slaat de 5mg letrozol goed aan en heb je daar geen last van zodat je in ieder geval niet weer aan de menstruatie opwekkers moet. Nu hopen dat je snel ongesteld word
 
@Lara, als ik weer een afspraak heb zeg ik zeker tegen de gyn dat Primolut geen succes was. Ik voel me sinds vanmiddag gelukkig weer een stuk beter. Ben benieuwd hoe lang het duurt voor ik een bloeding krijg. Ik wil verder! ?
 
Wat naar dat je van de primolut zo beroerd bent.
Al is provera ook niet alles. Dat slik ik nu. Veel last van hoofdpijn, onwijs moe en ook nog last van mn darmen...... Ik ben blij als de 10 dagen voorbij zijn en ik ongesteld wordt. Hopelijk slaat dan de hogere dosis letrozol aan!
 
@Margreet, ooooh wat naar! ? Klinkt dus aardig hetzelfde als mijn ervaring met Primolut. Echt niet fijn! Ik ging me ongeveer 12 uur na de laatste pil beter voelen. Dat geeft misschien een beetje hoop. Hoeveel dagen Provera heb je nog te gaan?
Ik leef iig heel erg met je mee. Het was voor mij wel echt een beetje een domper nadat ik zo weinig last had van de Letrozol. Ik hoop dus ook heel hard voor ons allebei dat de 5mg gewoon goed aanslaat en we dit niet nog een keer hoeven te doen. ?
 
 
Het maakt zo te lezen niet uit welke medicatie je gebruikt. Het is allebei troep maar ja je moet wat om.weer verder te kunnen. 
Donderdag was mijn laatste pil provera. Werd daarna eindelijk weer mijzelf. Heb er zo vreselijk duizelig van geweest. Laat de menstruatie maar snel beginnen. Dan kunnen we weer door hopelijk slaat de 5mg aan. Hoop het ook heel erg voor jullie
 
@dames,  Wat naar voor jullie dat jullie zoveel last hebben van de Primolut / Provera. Ik hoop dat ik jullie een beetje hoop kan geven toen ik overstapte van 2,5 naar 5 mg ik echt een mooie eisprong had. Hopelijk worden jullie allemaal snel ongesteld zodat jullie verder kunnen. Ik ben benieuwd wanneer ik ongesteld word. Zit nu op cyclusdag 26? 
 
Terug
Bovenaan