PCOS, Letrozol

@dames heb trouwens vanmorgen een test gedaan op cyclusdag 26, was ik vergeten te vertellen en deze was negatief. Ik weet ook niet of ik te vroeg test maar ik ga er maar gewoon vanuit dat ik ergens volgende week ongesteld ga worden. 
 
@Mariska, het is inderdaad allemaal troep. Fijn dat jij ook klaar bent met de Provera. Ik hoop natuurlijk ook heel hard voor jou dat je snel door kan en dat de 5mg goed aanslaat. We gaan dan waarschijnlijk redelijk gelijk op deze ronde.
@Margreet, dankjewel! Ik duim met je mee ?
@Lara, misschien heb je nog net iets te vroeg getest. Sommige vrouwen testen pas een paar dagen of zelfs weken na NOD positief. Dus als jij nu misschien nog een paar dagen voor NOD zit kan je nog net te weinig HCG hebben. Ik zou gewoon nog een paar dagen wachten. Even er vanuit gaande dat je NOD ergens rond dag 28 zit. 
@Wilkindje, hoe gaat het met jou. Vandaag zou je NOD zijn toch? Ben je ongesteld geworden? Ik ben stiekem hard voor je aan het hopen van niet ??
 
@ xxlara: Spannend. Ik ga voor je duimen. En als het deze ronde niet gebeurd, dan hopelijk heel snel wel. De pillen doen gelukkig goed hun werk.
@ margreet en lilo: Ik duim voor jullie. 
@ Wilkindje: Ik ben inderdaad ook benieuwd hoe het met je gaat. 
Ik heb de afgelopen dagen ook wat mindere dagen. Veel pijn aan m'n rug, onderbuik, hoofd en erg moe. Ik denk dat ik last heb van de letrosol. Het gaat sinds vandaag gelukkig weer wat beter, maar hoop niet dat ik dit elke maand krijg. Het is en blijft inderdaad troep. 
Vanmiddag een echo, maar verwacht er eigenlijk niks van aangezien afgelopen woensdag ook niks te zien was. Ik hou jullie op de hoogte! 
 
@lilo ja het kan inderdaad te vroeg zijn we wachten nog even af, mocht ik ongesteld worden dan loop ik ook ongeveer weer gelijk met jou en @Mariska.
@kmh zou best kunnen dat je last heb van de letrozol. Zelf herken ik alleen moeheid ervan. Ik hoop voor jou dat er wel wat te zien is vandaag. ☘️ succes! 
 
Ik heb werkelijk geen idee meer wat er in mijn lichaam gebeurd ? heb vanaf dag 22 bijna iedere dag als ik naar het toilet ga een druppel licht bruin/ beige verlies.. maar niks op inlegkruisje. 24-01 nog een test gedaan echt een heel licht tuurstreepje maar geen idee is dit oude of nieuwe hcg, komende dagen veel werken dus ergens deze week nog maar een keer testen, lees ook dat als er nog hcg in je lijf is je niet ongesteld word.. maar kan natuurlijk ook weer zwanger zijn dus ga nog even wachten en dan kan ik altijd nog naar het ziekenhuis om op te wekken of net wat, ben gewoon bang dat als het wel zo is ik het afbreek door provera of net wat.. geduld word weer flink op de proef gesteld.. 
 
@Wilkindje, jeetje wat zenuwslopend zeg. Zeker dat je niet weet of het nieuwe of oude hcg is. Ik denk inderdaad dat afwachten en later nog een keer testen wel slim is. Als het streepje dan donkerder is geeft dat natuurlijk meteen meer duidelijkheid. Anders kun je misschien overleggen met de gyn. Misschien dat ze met een bloedtest aan de waarde kunnen zien of het oud of nieuw is. Ik heb geen idee of dat zo werkt. Veel sterkte de komende dagen. Misschien wel fijn dat je veel moet werken. Dan heb je wat afleiding. 
 
@Wilkindje, ohhh wat spannend zeg! Ik ben echt wel heel benieuwd wat uiteindelijk de uitkomst gaat zijn. Hou je ons op de hoogte? Ik hoop natuurlijk dat jij eind van de week een knaltest in handen mag krijgen. Fingers crossed.
 
Yes! Ik ben vandaag 'ongesteld' geworden. Keurig 4 dagen na de laatste dag Primolut. Nu mag ik dus vanaf donderdag weer Letrozol gaan slikken. Mijn cd12 valt dan wel precies op zaterdag 08-02 dus ik heb nu op de vrijdag ervoor, cd11, een echo. Dat is gewoon vrijdag over een week alweer ? Gaat ineens weer snel. Ik ben zo enorm hard aan het hopen dat de 5mg goed aanslaat.
Hoe gaat het met jullie? Iemand anders nog nieuws? 
 
Terug
Bovenaan