PCOS, Letrozol

@lilo wat fijn dat je ongesteld bent geworden, nu kan je eindelijk door!! Ik ga voor je duimen dat de 5 mg letrozol wel aanslaat. Ik zit vandaag op cyclusdag 28 en wacht nog rustig af op mijn ongesteldheid..verder weinig nieuws hier haha
 
@dames vandaag cyclusdag 29, nog niet ongesteld en zwangerschapstest ook negatief. Ik verwacht nu dus een deze dagen wel mijn ongesteldheid 
 
@Lara, wat zuur zeg. Heb je enig idee hoe lang je cyclus ong. zou moeten duren? Niet dat je nu alsnog een beetje te vroeg bent met testen zegmaar? Ik hoop iig dat je snel duidelijkheid hebt.
Dat wachten blijft echt de hel. Wachten op je ongesteldheid, op je eisprong en dan weer tot je NOD... Ik heb echt zoveel geluk gehad dat m'n zoontje onverwacht kwam. Dat was gewoon een test doen omdat m'n man vond dat ik zo lang achter elkaar chagrijnig was. Die test was positief en ik kon meteen door naar de vk. Goeie tijden zonder wachten... Zucht... 
 
He meiden, 
Ik heb helaas zoals ik eigenlijk al verwachte geen eisprong gehad. Nu aan de primolut (geen idee waarom nu primolut want zat eerst aan de provera) en daarna letrozol 5 mg. Hoop zo dat dat wel aanslaat. Maandag gelijk begonnen met primolut. Dus hier ook weer aan het wachten en weinig nieuws.
@xxlara: wanneer wordt je normaal gesproken altijd ongesteld? 
 
@lilo de vorige en enige x toen ik ook een eisprong had duurde mijn cyclus 29 dagen. Dus heb wat dat betreft weinig vergelijkingsmateriaal. Ik denk zelf dat ik op cyclusdag 16 mijn eisprong heb gevoeld toen ik zo'n erge pijn had wat ik vertelde. Wat toen ook de volgende dag weg was. Dus tel daar 14 dagen bij op dan zou ik het in principe morgen uiterlijk moeten worden. ?‍♀️ Zoiezo uiterlijk 4 februari want dan duurt mijn cyclus 35 dagen.... ik zal een deze dagen wel ineens de rode duivels krijgen, dat er nog een positieve test komt geloof ik zoiezo niet haha...
@kmh wat vervelend voor je! Ik kreeg eerst primolut toen Provera. Ze doen af en toe maar wat volgensmij.
 
@Lara dat wachten is zo vervelend. Hopelijk heb je snel nieuws.
@kmh. Je weet nu in ieder geval waar je aan toe bent. Hopelijk slaat de 5mg wel aan. 
@lilo. Beter dat je menstruatie is doorgebroken laat die 5mg nu zijn werk maar doen.
@wilkindje. Je lichaam maakt het wel spannend hoor. Ik hoop dat je snel iets weet.
Maandag is bij mij de menstruatie doorgebroken na 10 dagen provera. Vandaag ben ik begonnen met letrozol 5mg. Waar ik nergens last van had met 2.5mg ben ik nu erg moe. Ach als het daar bij blijft vind ik het prima. 
 
Hoi dames,
zou ik me bij jullie mogen aansluiten? Afgelopen week is er bij mij ook PCOS geconstateerd. Heb gelijk provera meegekregen voor 5 dagen om menstruatie op te wekken.. ben benieuwd wanneer mijn bloeding dan door gaat komen. Daarna mag ik op de 3e dag van bloeding gelijk starten met 2,5 mg letrozol. 
wat zijn hierin jullie ervaringen? Zou 2,5 mg al genoeg zijn voor een eisprong? 
En ervaren jullie veel bijwerkingen of juist niet? 
 
@AMCK. Welkom in deze groep. Wat vervelend dat jij ook PCOS heb. Hier is een leuke groep van dames waar je je verhaal kwijt kan vragen kan stellen enzo. Doe dat ook gerust we zijn er voor elkaar. Hoelang ben je al bezig voordat er PCOS werd geconstateerd?
Met letrozol 2.5mg heb ik 3 keer een goede eisprong gehad sinds deze cyclus naar 5mg. Met 2.5mg had ik geen last van bijwerkingen nu met 5mg ben ik wat vermoeider. 
 
Terug
Bovenaan